Personaje

26 3 4
                                    

Ella un elf care stăpânește aerul,apa,pământul și focul în secret.. unul deosebit de ceilalti elfi... o fata care trăiește greu... una fără ajutor... doar într-o familie săraca.. deseori aceasta ieșea din casă și se plimba prin pădure.. unde se întâlnea cu un dragon... aceasta se numea Melody..

Cel mai bătrân dragon din toti.. elfi și dragoni nu se inteleg de secole întregi... Ella.. tânăra noastră luptătoare și visătoare a cunoscut-o pe Melody acum un an.. aceasta se plimba deseori prin pădurea interzisă.

Este interzis să mergi acolo din cauza creatorilor nemiloase și magice.... cea mai mari creaturi  posibile de acolo sunt  dragoni.

Aceasta sa intalnit cu Melody.. pe un pod rupt.. Melody,dragonul nostru avea un copac imens pe aripa dreapta cea ce o împiedică să scape.

Ella a ajutat-o cu puterile sale de stăpânire a pământului și a ajutat-o... Melody era oarecum surprinsă de faptul acesta.. mai ales din partea unui elf!

Ella mica visătoare cu Melody,

Ella mica visătoare cu Melody,

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Chiar dacă e un dragon.. Nu este un simplu dragon.. Este prietena ei.. Este parte din familie..

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆



☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


Ella era acasa... in mica bucătărie a tatălui său.. acesta era bucătar,ca sa poata castiga bani cu ce sa întrețină familia trebuia sa muncească ca pe roade.. Nu era cine stie ce pentru Ella dar era destul... visul Ellei este sa calce pe urmele unchiului său... un stăpânire puternic.

Nu orice elf putea sa stăpânească toate elementele... si sa vorbeasca limba dragonilor.

Ella era speciala in felul sau... chiar dacă multa lume isi bătea joc de ea,nimic nu o descuraja sa fie ce este!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Tata:Ella! Trebuie sa vi repede aici!

Eu:Acum tata!

* ai coborât în jos pe balustrada scărilor, la usa era tatl tau cu niste gardieni de la palatul regelui Elfilor*

Eu:Sa intamplat ceva tata?

Tata:Păi...

Gardian1: Trebuie sa vina neapărat la palat!

Gardian2:Ordinele Regelui!

Eu:De ce?

Gardian1:Ordinele Regelui! Acum nu mai avem timp! Haide!

Eu:Stati... dar nu pot pleca asa... Nu ii pot lasa aici singuri!

Gardian2: Misca-te odată!

Eu:Scuze ca plec tata... sincer nu stiu de ce ma chema ! O sa imi lipsiti.. La revedere!

*ai iesit din casa părintească și ai urcat într-o trăsură albă... in fata ta era un elf îmbrăcat in alb care purta o mască.. cel mai mult te interesa de ce te-ar putea cheamă Regele,mai ales la palat,nu ai facut nimic gresit*

?*?:Buna ma numesc Zen!

Eu:Ella! Încântată!

Zen:Si eu!

* Te uitai pe geam,ba in dreapta, ba in stanga..  te framanta ceva... ceva grav,nu dupa mult timp ati ajuns la palat... Zen a luat-o înainte și ti-a deschis ușa.. ai coborât apoi ai mers dupa gardieni și Zen!*

Eu:Siiii... unde mergem?

Zen:Vei vedea!

Eu:Oare ai ști de ce m-ar fi chemat Regele la palat?

Zen:O sa afli!

Eu:Sii-

Zen:Poate sa numai existe întrebări?

Eu:Oh...scuze..!

*ai intrat in palat dupa gardieni și Zen.. acesta isi da mantia și masca jos apoi se pune pe tron... Nu iti venea sa crezi ca tocmai ai vorbit cu însuși Printul Zen...*

(App.. pentru cei care nu stiti sa citi Zen puteti citi Zein,fara  rusine nici eu nu ma pricep la toate cuvintele in engleza)

*Erai in fata tronului din mijloca       -al regelui- te uitai fix in ochi lui cea ce nu ii cam placea*

Regele:Sti de ce te-am chemat aici?

Eu:Nu!

Regele:Pentru ca tu esti urmașa lui Jack! Un Elf Cu puteri supranaturale!

Eu:Da...este unchiul meu!

Regele:Stiu draga! Iar de astăzi vei lucra la palat!

Eu: *ceeeeeeeeee???????????????* ai cu familia mea? Ce se va întâmpla?

Regele:Ma voi ocupa eu de ei! Acum Zen! Ajut-o cu palatul! Si fă-o să se simtă bine!

Povestea Ellei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum