Szczerze mówiąc - byłam lekko zaskoczona komentarzami.
I w ogóle - jak JoonRin mnie znalazła tak szybko? Nie podawałam jej nazwy mojego konta. Po chwili zobaczyłam, że ktoś napisał do mnie wiadomość.
jvvngguk: Hej 🌺
hellahorny: Cześć.
jvvngguk: Zdradzisz mi może swoje imię? ♡
hellahorny: Mi-Kyong. Ty?
jvvngguk: Jeongguk, albo po prostu Jungkook.
hellahorny: Oke. No to co w końcu chcesz?
jvvngguk: Jesteś prześliczna, wiesz? Jak aniołek.
hellahorny: Fajnie to wiedzieć, ale czy raczysz odpowiedzieć na moje pytanie, idioto?
jvvngguk: Nie :)
hellahorny: .-. To może chociaż wyślesz mi swoje zdjęcie?
jvvngguk: With pleasure, miss.
hellahorny: twarzy ci nie widać, durniu
jvvngguk: nie wyzywaj mnie ;(
jvvngguk: placze przez ciebie.
hellahorny: jezu z kim ja piszę XD
jvvngguk: z twoim kolegą :3
hellahorny: wtf
jvvngguk: No to może chciałabyś się spotkać, kiciu?
hellahorny: 1. Nie jestem kotem
2. Niech ci będziejvvngguk: Jutro o 15:00 w Seoulskim parku obok piekarni KiJun. Pasuje?
hellahorny: tak, pasuje. A teraz pa.
jvvngguk: papatki i dobranoc kiciu ♡
hellahorny: idz sie lecz.
Rzuciłam telefonem o ścianę i przemyślałam - na co się godziłam.
Wstałam z łóżka i podeszłam do mojego telefonu. Na szczęście - miałam na ekranie szkło hartowane. Trochę był w opłakanym stanie, ale działać - działał.
Podniosłam mój telefon i podeszłam do szafki. Otworzyłam jedną z szuflad, w której trzymałam moje szkła hartowane. Bo kto cały czas rzuca telefonami? Mi-Kyong.
Zdjęłam popękane szkło z mojego telefonu i przykleiłam następne.
Wyglądał jak nowiusieńki. Mimo że miał już dwa lata.
Zostawiłam wszystko i podeszłam do szafy. Wyciągnęłam z niej ciepłą piżamę. Wyszłam z pomieszczenia i skierowałam się w stronę łazienki.
Wzięłam zimny, szybki prysznic i ubrałam przygotowaną wcześniej bieliznę i piżamę.
Ubrałam moje kapcie i powędrowałam do pokoju. Ścieliłam łóżko i położyłam się. Byłam zmęczona dzisiejszym dniem.
CZYTASZ
i'm sorry, daddy [j.jk, m.yg]
FanfictionWbiegł zdyszany do pokoju i zauważył mnie, trzymającą nóż przy szyi. - Mi-Kyong, nie rób tego-- - Przepraszam, tatusiu... Inspirowane opowieścią @Mincle2ho 💕 #4 w #cheating = nie wiem, ale nie dawno (16.10.19) #2 w #cheating - 17.10.19