Hei...eu sunt Lee Chaeyoung, am 23 de ani și sunt artistă, într-un fel. Astăzi voi debuta cu prima mea melodie care va fii solo, la agenția BigHit Entertainment. Îmi place că voi debuta și îmi voi îndeplini visul, dar nu-mi place pentru că de fiecare dată când vin la studio îi văd și pe BTS. Nu mă înțelegeți greșit, nu am nimic cu ei, doar că se dau mai mereu mari pentru că sunt faimoși. Unul dintre ei, adică Yoongi, mi-a zis că nu voi ajunge niciodată așa cum e el sau trupa. E așa un nesuferit. Îl urăsc! Sunt trezită din gândurile mele de domnul Bang, adică tata.
D.B(Domnul Bang): Chaeyoug!
Eu:Da?
D.B:Felicitări, spune tata și mă ia în brațe.
Eu:Felicitări pentru ce, întreb eu confuză.
D.B:Pentru melodia ta de debut. A strâns 100m de vizualizări în doar o zi jumătate , spune el cu zâmbetul pe buze.
Eu:Wow, nu îmi vine să cred. Nici nu m-am uitat la vizualizări piesei, spun fericită.
D.B:Chaeyoung, aș mai sta cu tine, dar trebuie să merg la BTS. Ne vedem mai încolo. Pa, spune și iese din studioul meu.
Eu:Normal, ăia faimoși tot ce-i mai importanți rămân, spun nervoasă.
Mă pun pe canapea și îmi iau telefonul. O apelez pe Rosé(BlackPink) , vreau să ies de aici.
Rs(Rosé):Hei.
Eu:Hei Rosé, ai vrea să ieșim azi în oraș. Nu ne-am mai văzut de mult timp și aș vrea să ne întâlnim și să mai vorbim.
Rs:Desigur! Unde?
Eu:În parcul *******.
Rs:Ok, în 30 de minute sunt acolo, bye.
Eu:Bye, spun și închid.
Îmi bag toate chestiile în rucsac și ies din studio. După ce închid ușa, mă întorc și plec. Pe hol dau peste cineva, acea persoană scăpându-și foile din mână. Mă uit la acea persoană și observ că e Jimin.
Eu:Scuze, nu am vrut să dau peste tine. Mă grăbeam să ies din clădire și am dat peste tine din greșeală, spun și îl ajut să ia foile de pe jos, dândui-le.
Jm:Nu e nimic. Hei, tu ești Chaeyoug, nu?
Eu:Da, eu sunt. De ce? E vreo problemă?
Jm:Nu, doar că vreau să-ți urez felicitări pentru piesa ta, spune și zâmbește.
Eu:Mulțumesc, cred...
Jm:Ăăăm...ai vrea să ieșim în oraș astăzi, spune timid.
Eu:Voi vă bateți joc de mine, nu? Yoongi te-a pus să-mi spui asta, nu, spun nervoasă.
Jm:Ce? Nu, nu m-a pus Yoongi să fac asta. Te-am întrebat dacă vrei să ieșim, pentru că vreau să ne cunoaștem.
Eu:Azi nu pot, mă întâlnesc cu o prietenă.
Jm:Atunci mâine?
Eu:Mâine cred că pot.
Jm:Ok, deci ne vedem mâine. Pa!
Eu:Pa!Pov. Jimin
Nu știu de ce Chaeyoug a crezut că ma pus Yoongi să o întreb. Eu am întrebat-o pentru că îmi cam place de ea și vreau să ne cunoaștem, atât.Pov. Chaeyoug
Ies din clădire și mă îndrept spre casă pentru a-mi face duș și pentru a mă schimba. Ajung acasă, îmi fac duș și mă îmbrac așa:Ies din casă și mă îndrept spre parc. O văd pe Rosé pe o bancă și mă duc la ea. Era îmbrăcată așa:
CITEȘTI
Dragoste sau război // M. YG
FanfictionLee Chaeyoug, fiica CEO-ului BigHit Entertainment, își începe debutul la studioul tatălui ei. De când a intrat prima dată acolo, a început să îl urască pe rapperul trupei BTS, Min Yoongi. Ea ajunge să aibă o relație cu Park Jimin, dar cu timpul, se...