Ahoj mé jméno je Leo, tento příběh píšu ja. Je mi 15 let mám mladší sestru Sáru je jí 6.
S moji sestrou prožíváme peklo neboli zombie apokalipsu, abych byl přesný možná si teď říkáte jak mohla začít zombie apokalipsa ani ja to nevím přesně 😂😕.Jednou jsem se jen tak díval na telku u mě to je nenormální. O volnem čase se spíše zabavují hraním
počítačových her nebo no prostě her, hry jsou můj život. Nejraději hraji hru the wollking dead, mám nej kámoše, s ním si porovnávám Story.
Tak jsem se tak díval na televizní zprávy, ta zpravodajka co tam "vysílala" říkala že v laboratoři se "něco" stalo a co? to všichni víme 😉
Byl jsem doma sám na proti "bydleli" naše babička a dědeček, ségra šla k dědovi a babičce takže dům jsem měl sam pro sebe.Leo: v televizi dávaj různé blbosti ale co když je to fakt pravda?... No na to jsme se připravovali s kámošem.
Můj kamoš se jmenuje Jack 😉(Jack je pro mě něco jako můj brácha).
,,Zrrr mobil,,
Volá Jack.Jack: kámo díval ses taky na telku ?!
Leo: jop
Jack: je to tady! Toho čeho jsme se obávali!
Jack: ale na štěstí nákaza bude u nás až za týden.. uf
Leo: u nás to bude za 3 dny 😂 ty si na druhé straně města 😐😑
Jack: Rip 😂
Leo: haha moc vtipné jestli je to pravda musíme se připravit na nejhorší.
Jack: přijedu k Tobě a nakoupíme zásobu jídla a pití.
Leo: není Ti 18 a za to že jsi to udělal minule máš zaracha 😂 (Jack vždy plaval v nějakém průšvihu já proti němu jsem byl takový "slušňácek" / "poslušné dítě".
Jack: hele začala zombie apokalipsa takže nic takového není.
Leo: dobrá výmluva rodičům 😂.
Jack: jedu k tobě a tečka.
Leo: ok.
Jack: a jo zůstáváš u mě tejden 😂 budeme studovat zombie apokalipsu! Em neboli já znova 🤣 znáš mě 😅😂
Leo: jo znám a velmý dobře🤭ok hele hlídám ségru jelikož máma s tátou jeli do Itálie. Je teď u prarodičů takže musí jet s náma.
Jack: nechceš ji nechat jako zákusek pro zombiky?...😆
Leo: hele moji prarodiče berou léky a víš že ségra musí do pěti být u mě!
Jack: jo prosim tě.
Jack: jen jestli víš že to s děckem bude hrozně těžký přežít zombie apokalipsu.
Leo: stále je to má sestra a já ji ne nechám na pospas jasný.
Jack: jo jo furt 😑.
Jack: už k tobě jedu👍.Tak takový byl náš rozhovor z Jackem.
V obchodě: Jack:Leo ja vezmu jídlo ty to ostatní ok.
Leo: Ok posimtě 🙄 tak sejdeme se u pokladny 😉.Jack: jasnačka 😉.
Ja vzal košík šel jsem pro zápalky, zapalovač, a lak na nehty, ano lak na nehty👍 jelikož když se namočí zápalky tak lak umožní je zapálit i když jsou mokrý😉 lak na nehty je hodně užitečný ani nevíte jak.
Ano jsem na holky ne ne jsem! dost ani na to nemysli ! Vzal jsem voskovky proč asi svička je z čeho hmm no z vosku. vzal jsem svíčky normální svíčky bez ňake vůně jo i ty by se hodili když cítím Jacka ale NE !
Vzal jsem všechno co je na přežití nutné pak jsem šel na pití když bude nákaza ve vodě tak je to v háji tak jsem vzal i balenou vodu i nějaké sladké pití 😉 ja vím trošku se v tom nakupování vyžívam, Kdyby jste studovali celý život zombie apokalipsu jako já a Jack věděli by jste o čem mluvím. Ale to že jsme jí studovali neznamená že na živo to je stejný. Vím o čem mluvím je to moc moc hrozně těžký a strašítelný. Bože nechte mě ja vím, ne nejsem na kluky neznamená že když řeknu že je něco děsivý tak jsem hned na kluky.Leo: Jacku! Máš to!
Jack: jo! Mám a ty ?!
Leo: ano!Stará Paní : kluci ne řvěte tak!
Jack: 😑😒
Leo:😐
Jack: jdeme to zaplatit.
Leo: jo jdem.Po vyzvednutí ségry u Jacka doma:
Sára: proč musíš číst zas o zombikách? Proč si nechceš radši se mnou hrát ?!
Jack: až uvidíš ty zombiky tak vůbec budeš ráda že tě brácha nenechal na pospas.
Sára: jste hrozný 😑
Jack: Leo jsi Lee 😂
Leo: a ty Kenny 😉
Jack: Sára = Klementinka. 😉
Leo: máš pistoli 😂
Jack: můj táta je policajt 😂
Leo: a jo 😂
Jack: ale nevím jestli ji víš co 😒
Leo: jdeme hledát 😁
Sára: budeme hrát hru ?.
Leo: ano najdi pistoli 😉😄
Sára: jupí hra!Našel jsem pistoli. Jack našel náboje.
Leo: budeme se muset naučit střílet z pistole 😂.
Jack: to je nejdůležitější.
Leo: Sáru to taky budeme muset naučit střílet.
Jack: s tím počítam 😉.U mě to byla hrůza ani jednou jsem se netrefil do středu.
U Jacka to bylo jiný všechny kulky ve středě. (Čemu se divím taky bych chtěl mít tatu policajta alespoň bych uměl střílet)
U Sáry to bylo jako by střilela už když byla mimino.Leo:To jsem jedinej kdo neumí střílet a i šestiletá to umí líp.
Jack: asi jo kámo 😂.
Jack: změna. miluji tvou sestru 😂👍
Leo: díky bohu že mě nemiluješ 😂👍
Jack: jasně miláčku 😄😏.
Leo: ok to bylo trošku divný ne 👬?😅
Jack: ty mě nemiluješ 😢😂?
Leo: Jacku přestaň 😑
Jack: ok sorry 😂.(Týden jen týden a už nic nebude jako dřív... vůbec.. nic, vůbec NIC!.
ZOMBIE APOKALIPSA ZAČALA A TO TAK HROZNĚ BRZY!
JE MY JEN 15, JACKOVY 16, A SÁŘE 6.)
ČTEŠ
V Zombie Apokalypse
FantasyV Zombie Apokalypse (Beta) Chlapec z jeho šestiletou sestrou a jeho nej kámošem prožívají peklo neboly zombie apokalipsu, chlapec jménem Leo zapisuje do svého deniku jeho příběh. jak to všechno dopadne ? 🏅#zombie