(2) Proč ?! teď?..

40 5 0
                                    

Ahoj to jsem ja.. Leo ano stále žiju.
Už jen dva dny a všechno bude navždy pryč jako lusknutí prstu.
Ano s Jackem jsme vždy hráli zombie hry ano studovali jsme zombiky ale abych řekl pravdu nikdy bych to nechťel zažit. Vtipné, když řikam nikdy zažit když to proživam 😂 jo i mě s toho jde hlava kolem moc si dávám do hlavy že je to jen zlý sen.
Tenhle deník pišu když už je všechno pryč ne jako že i zombici stále jsou na "živu" ale máme skupinu lidí s kterými tohle peklo prožíváme.
Bohužel neřešíme jen zombiky, bohužel lidé se zbláznili a jídlo i pitná voda je vzácna.
Ja 5 dní nic nejedl Všechno jídlo dávam sestře jelikož je mladší ja to tak dělam ostatní to tak nedělají no co řict dospělý i 15 kluk je rozumný člověk (všichni tu bojují o svůj život proto zapoměli že i my také bojujem stejně jako oni) oni prostě dospělí se z toho pomátli nejradši by nás nechali chcípnout. Ale je my už jen 19 mé sestře už není šest ale bylo to těžký se dostat tam kde jsme teď.
Jestli tohle někdo čtete tak už jsem na jiném mistě nebo jsem tento deník ztratil a vy jste ho našli nebo už skončila zombie apocalypsa kdo ví co...

Jack: Leo jen dva dny a stále neumíš střílet.

Leo: ja vím ale co mám dělat😩?.

Jack: já nechci aby mého nej kámoše sežral zombie bež a trénuj!

Leo: ja pořád trénuji pořád dokola ale prostě to nejde.

Jack: Všechno jde když se chce.

Jack: běž trénovat a já přichystam věci na zítra. Hned zítra vyrážíme pryč z města.

Leo: kam půjdem?

Jack: kam nás autičko doveze jdu ještě pro benzin do auta, zásobu benzínu 😉

Leo: ok ja jdu to znova zkoušet a zkoušet🙄.

Jack: jo jo já jdu pro ten benzín 😉 ahoj a jo Sáro ty si vem jen to nejdůležitější a ty Leo ji zkontroluj jestli si nevzala blbosti.

Leo: jo furt tak už jdi🙄😂.

Jack: neboj už jdu.

Leo: ahoj😂👋

Jack: ahoj 👋😂

Sara: ahoj Jacku!👋.

Zombie apocalypsu přežijí jen ti co si vaří musí být silný a odvážný musí váhat rychle musí používat mozek musí překonat sami sebe i svůj největší strach(ale ani ti nemusí přežít stačí jediná chybička a je po tobě)
peníze jsou ti k ničemu ani jakákoliv částka ti nepomůže! penězmi si svůj život nekoupíš.

V Naší skupině je 55 členů každý den se to zmenšuje někdy ne ale většinou ano bylo nás více asi 67 lidí ale teď je nás jen 55.

Zrrr
Vola jack.

Jack: do háje Leo

Leo: co se Děje ?!!

Jack: právě jsem viděl mrtvého !!!

Leo: ale nákaza bude aš za dva dny !?!

Jack: já vím !!!

Leo: jsi v pohodě v pořádku ?!

Jack: jo neboj jsem už jedu domu neboj.

(CO ŽE ZOMBIE APOKALIPSA ZAČALA!!! Ještě dříve než měla!!
Ale to nedává smysl proč to nemohlo počet dva blbe dny ?!?!!)

V Zombie Apokalypse Kde žijí příběhy. Začni objevovat