Annemin "kalk kalk salak kız" Diye bağrışlarıyla uyandım. Üvey babam ve üvey annem bir olmuş beni 22 yaşındaki bir çocuğa vermek istiyorlardı garip olan şeyler bir benim aşırı asosyal ve sessiz biri olmam iki çocuğun beni istemesi üç benim 18 yaşında olmam.
Tabi annemlerde hemen kabul etmişti. İlk önce annemi sonra babamı ama babam beni bu üvey kadına bırakmıştı. Kapım tıklanılmış içeriye uzun boylu aşırı yakışıklı baya kaslı bir çocuk girdiğinde "Ben Jungkook artık seni bu evden kurtarıyorum ve de ayrıca babanım " Dedi kafa salladım ve hızlıca kalkıp dolabıma ilerledim hala odamda duruyordu "giyineceğim" Dedim "Hadi" dedi beni izlerken "dışarı çıkman gerek" dedim "çıkamam önümde giyin " dediğinde şaşkınlıkla gözlerim pörtlemişti "Hadii seni bekliyorum " Dedi sütyenimi gece çıkartıdım ve gene çıkartmıştım arkamı dönecekken "Babandam utanma bebeğim " Dedi ve arkamdan göğüslerime dokunduğunda yerimde sıçramıştım "Sessiz ol bebeğim bir şey yapmıyorum eğer hoşuna giderse de sesini çıkartma " dediğinde hoşuma gitmesini düşünüyordum göğüs uçlarımla yavaşça sıkıp okşuyor bi yandan da sıkıyordu ve dediği gibi hoşuma gitmişti ağzımdan istemsizce bir inleme çıktı nefes alışlarım hızlanmıştı.
"sikiyim böyle işi " Dedi sessizce "Sana inleme demiştim " dediğinde sessizce ona döndüm ve n olduğunu anlamaya çalıştım göğüslerimle oynamasını istemem her normal değildi.
Hızlıca sütyenimi giydim ve "giyin de gidelim " Dedi nefes alışları bozulmuşken hızlıca kafamı salladım ve giyindim.
Köşede hazır duran bavulumu alıp ilerlemeye başladım küçük çantamıda aldım ve aşağı inecekken bavulumu elimden aldı ve "Aşağı in" dedi bu emir verme olayı hoşuma gitmemişti.
Aşağı inince üvey annem gelmiş "Ah canım kızım! Seni çok özleyeceğim" Dedi ve yalandan gülerek sarıldı bense ifadesiz bir şekilde duruyordum.
Sevmediğim insanların bana dokunmasına izin vermezdim ama bugün hem Jungkook'a hemde şu kadına izin vermiştim hızlıca ittirdim" Bana sarılma demiştim! " dedim "Ah kızım bu şuan konuşumay-" Lafını kesip "Şu adama sebep bana iyi davranıyor rolü yapma ve sakın bir daha bana sarılma!! " Dedim ayakkabılarımı giyip arkamdan kapıyı hızlca çarpıp dışarıya adımımı atıp derin bir nefes aldım uzun süredir çıkmıyordum ara tatildeydik ve ben odamdan sadece söylediğim yemekleri almak için çıkardım. İstemsizce gözümden bir damla yaş düşmüştü annemin ve babamın yokluğunu çok hissediyordum. Arkamdan kapı sesi gelince hızlıca göz yaşlarımı sildim ve hiç birşey olmamış gibi ona döndüm "Hadi gidelim" Dedi elimden tutup çekmeye başladı bende elimi çektim "Dokunma bana" dedim yandan gülüp parmaklarını parmaklarımın arasından geçirip sıkıca tuttu ve çekmeye başladı.
Siyah bir Audinin önünde durunca bindik ve arabayı çalıştırırken "Evde şuan kız kardeşim var ve onunla iyi anlaşacağını düşünüyorum çünkü seninle yaşıt ama onun gibi olmamaya çalış olursan da o zaman görüşürüz bebeğim" dedi "Onun gibi derken" Dedim "Gidince görürsün " dedi ve güldü telefonum çalınca baktım "Jisoo Unnie" Tek arkadaşımdı.
Efendim Unnie
-Chaem kuzum iyisin değil mi?
İyiyim Unnie noldu ki
-kuzum şu evdeki kadın senin odandaki mobilyaları dışarı atıyor farkında değil misin?
NE!
-Chae sen evde değil misin?
Hayır! Unnie ben... Taşınıyorum başka birinin evine
-NE! BANA SÖYLEMEDİN Mİ!
+Kapat şu telefonu
Unnie üzgünüm şuan kapatmam gerek daha sonra anlatıcam söz veriyorum.
-Erkek sesimi o!Kapattım ve telefonu kucağıma koydum "O kim? " Dedi sesimi çıkartmadım bilmesine gerek yoktu " Kim! " Dedi sertçe "J-Jisoo Unnie " dedim korkuyordum bu adamdan üvey babamdan korktuğum gibi bu adamdan da korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun
Fanfiction"Hadi bebeğim seninle bir oyun oynayalım"dedi " T-Tamam" dedim "Şimdi sen bacaklarını aç eğer beğenirsen her zaman oynarız ama bunu kimse bilmeyecek tamam mı " dedi hızlıca kafa salladım ve bacaklarımı açtım. İşte oyun başlıyordu.