Amerika =
Gözlerim yavaşça açtım...... Anımda sıcak birşey hissettim, bana huzur veriyordu, gözlerimi açtım..... Tanrım..... O elin sahibi bizim hindiydi... Benim uyandığımı görünce elini çekti bende kolarımı bir yere sabitleyerek kalktım.... Ona baktım.
-oh sonunda uyandın.Daha iyi misin? Canın hayla acıyor mu?
× başım hala biraz acıyor ama iyim.
-Ohhh be bunu duymak güzel.
× Ne o benim için endişelendin mi yoksa ha?
-*Biraz acık kızarır* Ne alakası var lan! Senin için değil hapse giricez diye endişelendin hemen g*tünden birşeyler uydurma!
× ov evet eminim öyledir
-Sen susuna! Hem seni buraya getirip,yaralarını sarıyım sende gel eleştir oluyor mu böyle!?
× Tamam,tamam.Ve üzgünüm^^
- b-Birşey değil.Seni öyle bırakamazdım sonuçta
×awwww:3
-bakma öyle bana.Dediğim gibi senin için endişelendiğim için yapmadım.Hıh
×hı hı evet evet öyledir öyle
- agh! Neyse ne!*kolarını kavuşturdu ve kafasını çevirdi*
Elimi ağzıma kapatarak güldüm. Elimi çektim ve ayağa kalktım. onun yanında ki kutunun üştünde olan eşyalarımı alırken sadece bana baktı, şapkamı ve rozetimi taktım filan. Çıkaşa doğru ilerledim. Daha iş saati bitmemişti.
- Hemen nereye gidiyorsun?
× İş saati hâla bitmedi sonuçta burda tembellik yapamam.Ne yoksa gitmemi iştemiyor musun?
-Yioooooo cehennem dibine kadar yolun var.Hadi yolun açık olsun insallah birdaha dönmeşin
× Teşekkür ederim hayatım akşam yemeğine dönmüş olurum iştediğin birşey var mı?
-Yiyecek pek birşey kalmamış bir ev alışverişi yapsan güzel olur aslında-....
-dur bir dakika......NE!?
-SENİ ADİ BUDA NE DEMEK!? BEN SENİN KARIN MIYIM SANKİ SEREFSİZ EVLADI!
-NE Mİ İŞTİYORUM İŞİNDEN ATILIP BİRDAHA YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEMEYİ!
×awwww bende seni seviyorum canım görüşürüz^^
-BAK HAYLA CANIM MANIM DİYOR! DEFOL GİT *MK ÇOCUĞU!!!
× Kendine iyi bak ponçiğim^^ *kapıdan çıkar *
Dışarıda ki sesesin yanında hindinin bağrışlarını duyordum....Tatlı.
Rusya=
Malarika bizim türkoyu iyice kızdırdı.NEYDİ ÖYLE CANIM HAYATIM FİLAN!? O TAM BİR İ*!.....derin bir nefes alıp koltuktan kalktım ve türke doğru ilerledim hayla lanet filan okuyordu...Elimi kaldırıp selam verdim.Arkasını döndü.
-Ne var Rusya!?
+ vo vo yav benim rusya biliyorsun değil mi? Hani ev arkadaşın ve kankin falan hani
-*derin bir nefes alıp verir* Üzgünüm rusya ama gördüğün gibi oldukça kızgınım!
+ Evet bunu kulaklarımın patlatan bağrısından anlamak zor değil.Ama kızgın olmamda benim bir alakam yok hepsi şu oksijen israfının suçu
-Evet bunda seninde suçun var onu dövmek zorunda değildin!
+ Evet ama ona yardım etmek zorunda değildik!
-Öyleydim! Onu öyle bırakamazdım yardım ihtiyacı olanlara yardım etmek bizim işimiz!
+ Biliyorum ama biz zenginden alıp fakire veren robin hoodlar ola biliriz ama bu pişlik yardım etiklerimizden farklı!
-Yardımım kişişi olmaz Rusya! Herkes yardımı hak eder
+ Onun gibi değil ama!
- tamam tam bir gıcığın teki egolu pislik uyuz biri olabilir
- ama birde şurdan bak adam işini yapıyor.O bir polis ve adaletin savunucusu bizim diğer bağzı pislik hırsızlar gibi yakalamak istiyor
+ Evet olmayan adaletin olmayan savunucusu için ne gerekli sözler bunlar
- Evet yinede işini yaptığı için onu yargılamıcam anlamına gelmiyor.Ve ta evimizdeydi ama bizi yakalamadı değil mi?
+ belki yardım etin diye telöras göstermiştir.Ama yinede adam yine peşimizde.Değerlimim karşılığını ver hindi diye koşucak.
- ha bide oda var dimi.......
Demir kapıdan gelen ses ikimizide kapıya baktırdı.....Malarika....İşaret parmağınına geçirmis kelepçeyi bir sırıtıs eşliğinde zevkele salıyordu.Bir kolu arkadaydı.Bizi duymus gibi geldi pez*nek.Türkiye'yi arkama aldım ve onunla aynı yönde olan kolumu yukarı kaldırım.Yüzümde ki şinirli ifadeyi gören fedaral iyice güldü.Ben şimdi onun dişleri dökmesem!
+ NE İŞİN VAR LAN SENİN BURDA!?DAHA YENİ ŞİKTİR*P OLUP GİTMEMİŞ MİYDİN!?
× cık cık cık.Önce polis memurunu darp ve şimdi de sözlü siddet ve hareket zağten bir de hırsızlık suçundan aranıyorsun,bence daha uzatma bu işi istersen.
-O mağrasef ki haklı rusya şağkin ol.Ve sen ciden niye geri döndün lan!