9 . Bölüm

73 3 0
                                    

KALBİMDEN GELDİ SEVDİM İŞTE...

BÖLÜM 9

(Evet ondan hoşlanıyorum galiba Tae Seo birden )

-Im Meahri Uh soo sun senden özür diledi duydun mu ?

-A.aa şey çok pardon dalmışımda

(Ne yapıyorsun kızım sen kendine gelsene )

-Önemli değil Uh soo sun hatanı anlaman benim mutlu olmamı sağladı

-Gerçekten özür dilerim hatta sen Tae Seo ben ve sevgilim ve Soon Shik ve Se Ra bizim evde parti verelim mi ?

-Yalnız biz Tae Seo ile , dedim

(tam sözümün devamını getirecektim ki Tae Seo hemen )

-Olur olur bize uyar

(Tae Seo yu cimcirdim ne yapıyorsun manasında o ise elini omzuma attı aishh ne yapıyor bu çocuk Uh Soo Sun )

-O zaman biz Soon Shik lere söyleyelim , dedi

-Tamam , dedik bizde

(Soon Shiklere söylemeye gidince bir yandan Tae Seo ya neden böyle bir şey yaptığını sorarken bir yandan göz ucuyla Soon Shik e bakıyordum kafasını salladı evet manasında )

-Tae Seo yeter artık neden tüm bunları yapıyorsun

-Bir süre bizi sevgili bilmeleri herkes açısından daha iyi olacak , dedi

(öyle dediğinde içimden hayır benim için iyi olmayacak dedim ama Tae Seo ya diyemedim bu lafı sınıfa çıktık tea seo ile birlikte bu sefer uh soo sun ile sevgilisi yan yana Soon Shik ile gıcık Se Ra yan yana ve bende Tae Seo ile oturmuştum öğretmen sınıfa girdi ve )

-Evet çocuklar bugün ki derse başlamadan önce Soon Shik ve Im Meahri siz ikiniz yaptığınız sunumu benim diğer sınıfımada yapmanızı istiyorum , dedi

( o an soon shik e baktım ama o yine bana bakmıyordu )

-Tamam hocam , dedim

(dersi bitirdik tenefüsten sonra Soon Shik ile birlikte diğer sınıfa sunum yapacaktık Soon Shik in yanına gidip beraber gidelim demek istedim ama Tae Seo o anda )

-Gel sana diğer sınıfa kadar eşlik edeyim dedi 

(Hayır diyemezdim yoksa yanlış anlayacaktı ahh Tae Seo ahh )

-Tamam olur

-Senin gelmemden rahatsız mı oldun ?

-Yok tabiki de hayır hatta çok memnunum , dedim

(Soon Shik te Se Ra ile gitmişti ama sonuç olarak sunumu ben ve Soon Shik yapacaktık Tae Seo ve Se Ra sız )

-Evet gençler hadi başlayın

(ikimiz aynı anda söyledik kelimeleri ben sustum onun söylemesini bekledim oda sustu benim söylememi bekledi ilk kelimeyi hoca da )

-Tamam böyle karışıklık oldu ilk sen başla Im Meahri

-Peki hocam

(başladım anlatmaya sıra Soon Shik e o da anlattı ders bittikten sonra hemen Soon Shik in yanına gittim ve )

-Soon Shik partiye geleceksiniz değil mi ?

-Se Ra yla birlikte geleceğiz 

-Öyle mi ?

-Evet onu alacağım ve birlikte geleceğiz

-Bende öyle tahmin etmiştim 

(Neden böyle oluyor kalbim neden bu kadar acıyor )

-Neyse önden gidiyorum , dedim

(Diyecek bir şey bulamamıştım )

(Akşam oldu parti için Suzy ile birlikte ne giyeceğime karar veriyordum . Suzy )

-Bak şunu giy çok yakışır 

-Tamam ver deniyeyim

-Yok olmamış değiştir

(böyle deneye deneye bana en çok yakışan renk olan kırmızı elbisemi giydim daha çok şık elbise vardı ama evde olacağı için (https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSQkT5cmwXk48hgFRE49_jfvRSud2ams__M-e83xzVmkKEi5mpP ) giymiştim Tae Seo ile ayrı ayrı gitmeye karar vermiştik sonunda Uh soo sunların evine vardım tam kapıyı çalacaktım ki Soon Shik ve Se Ra Soon Shik in arabasıyla geldi Soon Shik Se Ra nın belini kavradı ve bana doğru yürüdüler )

-Merhaba Im Meahri kapıyı çalda içeri girelim hem Tae Seo nerede ? , dedi Soon Shik 

-Şey biz ayrı ayrı gelmeye karar vermiştik 

(dedim ve hemen kapıyı çaldım uh soo sun sevgilisi ve tae seo bizi kapıda karşıladı Tae Seo )

-Çok güzelsin Im Meahri her zamanki gibi

(O an yanlızca teşekkür edebilirdim )

-Teşekkür ederim

-Ne demek prenses buyur geç içeriye aa Soon Shik sizde geçin

-Aynen aynen hemen geçin üşümeyin , dedi Se Ra

(Yemeğe oturduk pek iştahım yoktu bu son kaç gündür nedenini bilmiyorum yanlızca yemek yemek istemiyordum çatalla yemeklerle oynarken Soon Shik le göz göze geldik onunda canı acıyordu biliyorum hemen )

-Ne o neden yemiyorsun Im Meahri zayıflamışssın

-Yok yiyorum

-Ye prenses gerçekten zayıflamışssın biraz kilo almalısın , dedi tae seo 

(Yanlızda ufak bir tebessümle yanıt verdim )

-Soon Shik benimle lavaboya gelirmisin canım ? , dedi Se Ra 

(Aptal kız kendi gidemiyo sanki )

-Tabi 

(deyip ayağa kalkması için sandalyesini çekti Soon Shik ve lavaboya gittiler onlar hemen gittikten sonra uh soo sun da bizim bir işimiz çıktı siz 4 kişi takılırsınız dedi bizde tamam dedik ben ve tae seo baş başa kalmıştık tae Seo bana iyice yaklaşmıştı tam beni öpecekken hemen masanın üzerindeki suyu bilerek üstüme döktüm ve benim lavaboya gitmem lazım tae seo dedim oda tamam dedi lavaboya giderken koridorda Se Ra Soon Shik e yavaş yavaş yaklaşıyordu inanamıyorumm napacağım buna dayanamam )

(Se Ra ile Soon Shik in arasında çok az bir mesafe kalmıştı ve Se Ra Soon Shik i tuttuğu gibi öptü şu an ölmek istiyorum sevdiğim adam başka birini öpüyor  ))

Nasıl olmuş arkadaşlar ?

KALBİMDEN GELDİ SEVDİM İŞTE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin