~3~

26 3 28
                                    

 
🌈Cine nu are chef de yuri(gxg) sa nu citeasca acest capitol🌈

 
 

  Nezumi pov.

     Stateam intinsa in pat si puteam sa ma gandesc decat la baiatul de mai devreme,ma face prea mult.sa ma gamdesc la Eli...trebuie neaparat sa discut cu ea despre asta,cum a fost si ea un raufator poate il cunoaste.Imi iau dapid hanoracul pe mine iesind afara,nu are cum sa doarma la ora asta din cate o cunosc,pe cine mint eu,animala aia nocturna nu doarme la ora asta.O iau spre casa ei si in fata in apare o fata superba cu parul roz si lung,ii zambesc bland si merg la ea.

-Buna si tie Eliza... o strang in bratele mele sarutando scurt dupa care fac cativa pasi in spate,asta pana cand isi pune mainile pe talia lea traganduma inapoi si ii apare un ranjet pervers pe fata. Rosesc slab si evit contactul vizual cu ea.
 
  -Tu stai aici draguto...bine ca ai venit oricum ma prictiseam.Poti sa imi spui de ce ai venit aici dupa ce mai petrecem putin timp inpreuna.... imi ia o suvita intre degete si incepe sa se joace cu parul meu,Hana nu trebuie sa stie de ea,o iunesc enorm pe Eliza,sunt cu ea de un an dar nimeni nu trebuie sa stie...nimeni nu trebuie sa ma desparta de ea.Imi presez buzele peste ale ei savurand cateva minute de intimitate decat cu ea...decat noi doua si nimeni care sa ne judece.

     Cu doi ani in urma

  Ma plimbam singura pe strada intr-o zona destul de retrasa,mi se spusese sa nu vin aici pentru ca e periculos,dar vreau sa vad cu ochii mei...Nu era nimeni prin preajma,totul era asa relaxant si placut si imi continui mica plimbare pana ajung aproape de un lac.Simteam ca si cum am fost chemata acolo,briza,energia emanata,totul se simtea atat de simplu si relaxant...

   Ma pun pe jos is iau o guta adanca de aer,pana la urma trebuie sa ma si relaxez,altfel am ajuns un erou destul de cunoascut degeaba... gandurile imi sunt intrerupte de niste sunete din spatele meu,eu ridicanduma rapid si vad o fata.

-Umm...te pot ajuta cu ceva? Zice fata uitanduse confuza spre mine. Nu te am mai vazut pe aici,cine esti?

-Nu e treaba ta cine sunt!Mai ales pentru ca cel mai probabil esti raufacatiare! Ma indrept rapid dpre ea dorind sa o atac,dar din pacate sunt varza la flolsitul quirk ului la distanta.Eram pe cale sa imi folosesc qurk-ul pe ea pana cand...imi sunt picioarele blocate! Ma uit rapid spre ele si observ ca sunt prinsa de picior de niste tulpini destul de groase,ar trebui sa aiba de aface cu quirk-ul ei.Un mic ranjet ii apare pe fata si imi prinde barbia cu doua degete intreptandumi privirea spre a ei.

-stai calma...imi zambeste scurt si ma trage la pieptul ei,obrajii mei luand foc.Dupa cateva minute de stat la pieptul ei ma calmez si o fixez in ochi,trebuie sa recunosc ca arata bine...

-Ma poti lasa acum...?

-Sigur ca da draguta...dar tu vi cu mine! La auzul cuvintelor ei tresar si simt niste intepaturi  in zona in care isi folosise quirk ul,brush ii cad lesinata in brate.

-Somn usor draguto...ma ridica in bratele,nu imi puteam simti corpul,nu puteam sa ma trezesc dar eram constienta si puteam auzi tot...

  Peste cateva ore ma trezesc pe un pat destul de confortabil,camera in care ma aflam era aranjata si se vedea ca aici locuieste o persiana bogata...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 20, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The NobodiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum