Selfie
Atsikėliau nuo beldimo į duris.Išlipau iš lovos apsivilkau chalata įsispyriau į tapkes ir nužingsniavau prie duru.
Atidariau duris ,o ten stovėjo mano draugė Selina.
-Sveika! Nesakyk ,kad tu miegojai .-Ištarė pirmus žodžius ir mes apsikabinom kaip visos kitos mūsų amžiaus merginos.
-Laba,taip mėgojau ,o ko tu atėjai ?-nusižiovaudama paklausiau.
-Tu žinai kiek dabar valandų ?-Maždaug išmetė keista feisą.
-Ne ,bet jei rimtai kiek ?-paklausiau.
-Po tryju dvidešimt,-pradėjo žvengt iš mano išmesto feiso.
-Omg!O ko tu norėjai ?-susmalsavau aš.
-Eik greičiau renktis!-sušaukė ji.
-Geriau užeik ,-tariau aš.
Nuėjome į mano kambarį eidamos neišleidom nei vieno garso.Atsisėdome ant mano lovos ji paėmė mano laptopa ir įjungė jį.
-Žoždiu dabar aš tau parodysiu ir tu neatsisakysi,-nusijuokė ji,-O tu turi pinigų ?
-Okey taip turiu ,o ką?kam?-paklausiau aš.
-Sakau pamatysi,-ir vėl nusijuokė ji.
Įjungė kažkokį puslapį ten parašyta buvo ,,Buy ticket" aš pažiūrėjau tik į ta pilką migtuką.po to pakėliau akis į viršu ,o ten buvo parašyta ,,One Direction".
-Nu tai vat varai ??-sušaukė ant viso kambario.
-Ką tu dar klausi?Tai aišku!-Pradėjau cypt kaip nesveika ir šokinėt .
-Omg mes varysim į jų koncerta!-pasakė klygdama ji.
-Tai spausk greičiau ta prakeikta migtuką!-sušaukiau aš.
Ji paspaudė nusipirkom biletus ir šokinėjom kaip nesveikos .Tada aš nuėjau į vonia nusiprausiau persirengiau ir atsistojau prie veidrodžio ir braukiau su šukomis po savo ilgus tamsius plaukus.-Natia ! Tu dar ten ilgai ?-iš mano kambario Sušaukė selina.
-Ne aš tuojau.-iš vonios rėkiau.
Pasiėmiau tušą ir kelis kartus perbraukiau per savo ilgas blakstienas ,vėliau lūpu blizgi pasidažiau lūpas ir išėjau iš vonios.
-Na eime !-pasakė Selina.
-Einam .O kur ?
--------
Srr ,kad ji tokia trumpa kita dalis bus ilgesnė labai stengiausiu tai vat :)
YOU ARE READING
Selfie LT
RomanceĮžanga Ji išpuikus mergina.Ji daug laiko praleidžia stovėdama prie veidrodžio nei lakstydama su draugais po visokius klubus ar kavines...Jos įprotis darytis asmenukes . Ji Nastya Clark Jis Niall Horan Jis Niall gal pakeis jos gyvenimą ?Ir ji taps...