Face Reveal

9 1 11
                                    

Alex:

1.

Serdecznie zapraszam

W książce na środki pisać z kim mnie shipujecie

Postacie tylko z:

- FNaF & AU
- BaTIM & AU
- UnderTale & AU
- Minecraft & AU

2. FACE REVEAL
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



















































































Alex: Ja z siostrzenicą sesje zrobiłyśmy :3

Wiem, mam szpetny ryj ;-;

CHARMSKIE REKLAMYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz