Kinyitom a szemem és kezdhetem újra elölről a sablon életem. Ah ,olyan fárasztó..minden reggel ,ugyan az. A kis garzon lakásomban élek mióta elköltöztem szüleimtől. Azóta ilyen nyomorult az életem. A tini korom teli volt izgalommal és kalandal ,de ma már csak ez maradt nekem. A monotonizált élet. Kimegyek a konyhába és csinálok egy kávét magamnak kis tejjel és kevés cukorral. Ahj ,ez a kávéföző kurva hangos! Mondjuk nagy valószínűséggel elromlott ,mivel régebben is ilyen hangokat adott ki ,mint egy bagzó macska ,ezért mindig rá csaptam egyet-kettőt ,olyan finoman és nőiesen persze... Az ablakokból látom a sok embert mind öltönyben ,szép ruhába ,magamra nézek és csak egy munka nélkülit látok. Ez megy már másfél éve. Mikor már kibámészkodtam magam elmegyek fürdeni ,aztán egy gyors reggeli. Reggeli smink pufh... mára azt se tudom mi az? Összefogom a hajam és felveszek egy fekete egyszerű ruhát ,meg fehér magassarkút. Sietek egy eladói állás ajánlatra ,elég kevés sikerrel ,de mondjuk próbálkozni szabad. Az étkezőm felett lévő keresztre nézek és kérem Isten segítségét. Felkapok egy grafit szürke blézert és már mehetünk is. A buszom 6:45 kor indul ,szóval sietnem kell. Futni ,azért nem futok ,de roham léptekkel caflatok a jól ismert úton. Bejárati ajtón kiérve megcsapott a mérhetetlenül büdös levegő.Meg persze az arcomat simogatta a nap...persze ,de ő inkább tovább aludt ,mint én a kisköcsög. Igazából a jól ismert magyar utakon azaz kátyúk mindenhol ,már magabiztosan járok még ebben a cipőben is. Az utca végén a sok szemét ,olyan festői környezetet nyújt meg persze a használt koton ,azon a böhöm nagy kukászsákon. A buszmegálló csak egy táblából áll ,ami minden féle művek megtalálhatóak fasz, pina, füves cigi, meg még olvashatatlan írások. Konkrét az iklhet is belém fagyott ,mondjuk nem tudom miért. Nincsen túlzottan hideg ,bár úgy látszik az úriseggemnek még is csak az van. Összekuporgattam a buszjegyre pénzt már a megállóban ,hogy ne kelljen azzal szenvedjek. Ahogy a busz megérkezett én gyorsan fel is szálltam.
-A város központba lesz egy egész.- vékony hangom meg halkan is mondtam nem értett belőle semmit se az öreg.-Mit szeretnél aranyom?- Jaj még a végén lesz egy sugar daddy-m.-Egy egészet kérnék a központig!-Mondtam neki egy kicsivel hangosabban ,mint az előbb.-310 lesz- Az már majdnem egy La fiesta...ah most úgy megkívántam. Végig kopogtattam a buszon ,és ott álltam a hátsó ajtónál ,mert csak két megállót megyek ,tudom tudom lesétálhatnám ,de nincsen hozzá affinitásom. Mindenki siet ,gyorsan kirakják a gyereket a suli előtt és már mennek is. Mondjuk ez a jobbik eset láttam már ,hogy kb másodikos gyerekek sétálnak egyedül ,ez szerintem szomorú, ennyire senki ne siessen már! Megnyomom a leszállásjelzőt és már rohanok is a recepcióshoz.-Jó reggelt! Hol találom az interjúztatót? -Mondtam ezt szerintem nagyon aranyosan erre meg.
-Balra a második ajtó siessen mert már várja önt!-Gúnyosan és flegman ezt így hozzám vágta csak ,hogy jól kezdődjön a napom.
Bekopogtam. Nyitom az ajtót már tényleg ott ült és várt rám vagy csak beszólt neki a kedves recepciós ,hogy jön egy cafka. Mindenesetre helyes egy férfi.
-Jó reggelt, Tóth Attila!.
-Jó reggelt, Hajdú Vivien!
-Igen,igen tudom ,üljön le és akkor kezdjük is.Leültem és elkezdtem neki mondani a munka tapasztalataimat ,ami nem volt túl sok ,de annál jobbak.
-Már 16 évesen dolgoztam bevásárlóközpontban, heti 40 órában. Ahol árut töltöttem és kasszaztam. Majd erről a helyről elmentem ,mert messze volt tőlem. Elkezdtem egy könyvesboltban eladóként dolgozni. Ott voltam másfél évig. Szerettem ,de egy idő után meguntam a könyveket. A könyvesbolt után sokáig nem dolgoztam ,majd 20 évesen vendéglátóban dolgoztam ,mint pincérnő. És ez volt az utolsó állásom hosszú évek óta.
Izgultam ,hogy mit szól ehez ,de a válasza kielégítő volt.
-Ez szuper. Mennyire tudja magát újra elképzelni ,mint bolti eladó? Mivel régebben ott hagyta ,ezt az állást.
Már számítottam erre a kérdésre szóval nem voltam meglepődve.
-Teljesmértékben eltudom magam képzelni ebben a munka körben és nagyon szívesen tölteném be újra. Fiatalon tapasztalatra vágytam ,ezért is váltottam meg ugye ,mint mondta a hosszú út miatt.
Csak reménykedni tudtam ,hogy ezzel most meggyőztem őt és felvesz.
-Szerintem nem minket keres. Ki kísérhettem?
Na nem erre számítottam hát akkor még se ,olyan kielégítő az a "szuper". Bár már bele törődtem.
-Nem kell köszönöm.-Magamba persze Attila szidása ,de tudtam nem ő tehet erről ,hanem én.
Felszálltam az első buszra és már jöttem is haza. A blézert levágtam a kanapéra ,a ruhát pedig a fürdőbe menet levettem magamról és a szennyesbe raktam. Hajamat felkötöttem és megnyitom a jó meleg vizet ,gyorsan lekell fürödjek ,mert magas lesz a vizszámla. Fürdés után bekapcsoltam a tv-t ,aztán addig néztem ameddig le nem száradt a fotelről a seggem. Ettem vacsorára egy kis zsíros kenyeret utánna folytattam a nagyon fontos dolgomat. Néztem tovább a Family Guy-t.Úgy este 11fele elkezdtem keszülődni ,hogy elérjem az esti misét. Felvettem egy fekete farmert egy fehér kinyúlt pólót meg a bőrdzsekimet. Az öregek mindig olyan furcsán néznek rám gondolom a szettem miatt ,de arról én nem tehetek ,hogy nem jön a nyugdíjjam. Felszálltam a buszra és az egyből oda is vitt. Legalább sétálnom nem kell ,ebben a hidegben. Leültem jobbra és persze leghátulra ott ,valahogy jobban érzem magam. Lehet csak azért ,mert ezt éresztetik velem ,hogy én oda hátra tartozom ,ahol senki nem lát engem. Igazából nem tudom a lényeg az ,hogy jobb hátul. A papa Ádám és Éva történetét mesélte el.
-Figyeljetek oda ,mert a sátán jót kínál és lehet azt is adja amit kérsz ,dehogy az jó neked vagy sem ,azt te nem tudod.
Ez így megmaradt bennem és a buszon haza felé ezen kezdtem el gondolkozni. Mi lenne ha én is kérnek tőle valamit?
YOU ARE READING
Ördögi Alku
HorrorEgy nő a nyomorból kimászik és eljut egészen a luxus életig ,viszont az nem mindegy ,hogy milyen áron lesz meg neki ez. Vajon helyre tudja hozni a hibákat amiket saját magának okozott vagy felemészti a lelkét a gonosz.