Kluk z hodin kytary

17 2 0
                                    

Už je to dávno, co se to stalo, ale i tak na to pořád ráda vzpomínám. V té době mi mohlo být asi tak 14 a on byl o rok starší. 

Chodila jsem do kroužku na DDM a tam jsem se s ním vlastně víc  poznala. Vždycky než začala hodina tak jsme čekali ve vedlejší místnosti spolu a povídali si. Líbil se mi. Někdy tam s námi byla ještě jedna osoba. Hráli jsme spolu na kytary a přiznám se vyváděli různé blbosti, ale bylo to hrozně moc fajn. Takhle to probíhalo skoro každý týden a to tak dlouho dokud nám nezačala hodina.

Když jsem tam nějaký týden zůstali sami a začali si povídat a já ho začala více poznávat. Líbil se mi čím dál víc a víc. A v hlavě mi vždy letěla myšlenka: "Proč jsem si ho ve škole vlastně nevšimla už dřív?"

Později jsem zjistila, že je to brácha mých dvou kamarádek ze sboru. Ty jak se to dozvěděli, že se mi líbí, tak mi hrozně fandily a říkaly, že už by bylo na čase, aby si už někoho našel. 

Já jsem to spíš vnímala, tak, že ne, že bych byla do něj zamilovaná. Spíš se mi Dominik líbil jenom svých chováním a vzhledem. Jediné v co jsem doufala, že se budeme pořád spolu bavit. To se, ale nestalo po roce skončila kytara a my jsme se stěží pozdravili na chodbě ve škole a postupem času to úplně vyplynulo, že se dnes ani nepozdravíme.

Začal nový školní rok a já a moje spolužačky jsme se seznámili se sestrou našeho spolužáka Rebekou. Ta je o dva roky mladší než já a chodila do třídy se sestrou Dominika.

Když ho poprvé spatřila, hnedka se do něj zamilovala. Všude ho sledovala a sháněla si o něm informace. Potom jsme se jednou tak o něm bavili a zjistili jsme, že se nám oběma líbí stejný kluk. Abychom o něm mohli mluvit na veřejnosti, tak jsme mu vymysleli přezdívku Subjekt.

Ona do něj byla blázen a vlastně jsem jí šla z cesta, protože jsem začala chodit do tanečních a tam se mi začal líbit jiný kluk. Byl to vlastně jeho bývalý spolužák, který s ním chodil do třídy na gymplu a od prváku šel na jinou školu.

Rebeka jím byla tak okouzlená, že Subjektovi napsala zprávu ve které se mu vyznala ze svých citů k němu. Jenže než stačil sám odpovědět, tak se to dozvěděli jeho spolužáci a napsali Rebece dopis, kde bylo namalované srdíčko a v něm psali, že ji má Dominik moc rád. Rebeka z toho byla hrozně moc smutná, protože věděla, že dopis není od něho. 

Dominik, když se to dozvěděl, byl hodně naštvaný na své spolužáky. Napsal tedy Rebece zprávu ve které psal, že je to moc hezké, že má o něj zájem, ale vzhledem k věkovému rozdílu a kord v tomhle věku, když Rebece bylo 12 a jemu skoro 17, že by to bylo divný. 

Rebeka byla ráda, že jí odpověděl na její zprávu, přijala odpověď, ale dlouho ji trvalo než se s tím vyrovnala.

OkouzleníKde žijí příběhy. Začni objevovat