Kluk, co vypadal jako Rohlík I.

10 2 1
                                    

Téhož roku na podzim jsem se domluvila se svými spolužačkami, že budeme chodit do tanečních. Ten rok už mi bylo 15. Byly to naše úplně první taneční, byli jsme hodně nervozní, co nás tam všechno čeká. 

Nastal den, kdy nás večer čekala první lekce v kulturním domě v Sedlejově. Mezi sebou jsme se domluvili, že na sebe počkáme před KD a dovnitř půjdeme všichni společně.

Vešli jsme dovnitř a tam už se to jenom hemžilo mladými lidmi. Přišli jsme do sálu, na pravé straně seděli dívky a na levé chlapci. Posadili jsme na pravou stranu sálu a čekali, co přijde dál. Zazněla znělka a přivítali nás na první lekci naši taneční mistři manželé Málkovi. Ten večer nás začali učit základní kroky k třem tancům a základy chování ve společnosti. 

Během zadávání k jednotlivým tancům jsem se seznámila s novými lidmi, kteří mi byli sympatičtí a dobře se s nimi povídalo. Bavilo mě to tam a proto mi ty tři hodiny utekly jako voda. Připadalo mi jako bych tam sotva přišla. Ze sálu jsme odcházeli se smíchem a úsměvem na tváři a těšili se na další lekci tance, která se konala za týden.

Týden uběhl a my se zase sešli v sále. V první polovině lekce jsme si zopakovali kroky, které jsme se naučili minulou lekci. 

Po přestávce nastala pro nás nečekaná situace, začalo se mluvit o tom, že nám dají dámskou volenku. V hlavě mi letěla otázka: "Pro koho mám jít?" Šla jsem tedy pro mého kamaráda Michala. Po dlouhé době jsme si zase popovídali a když mi poděkoval za tanec a bylo střídání partnerů, tak pak se to stalo. Po jednom tanci na mně náhodně vyšel týpek se kterým jsem si myslela, že s ním tancovat nebudu, byl to Patrik. Jak probíhalo naše představování?

"Ahoj ty jsi Terka viď?" než jsem stačila odpovědět, tak dodal "Facebook nebo instagram?" "oboje" ptal se dál "A víš jak se jmenuju já?"  "Patrik" na to řekl: "Správně" a ukázal palce nahoru. Tu lekci jsme spolu tancovali valčík.

Akorát mě na téhle lekci štvalo, že jsem si nezatancovala s Dominikem. Ale na řadu přišla další lekce a já doufala, že se mi konečně poštěstí si s ním zatancovat.

Uběhl týden a opět jsme se nacházeli v Sedlejově. Když byla dámská volenka šla jsem za Dominikem ho vyzvat k tanci. Přišla jsem k němu a požádalo ho o tanec. Jenže v tu chvíli tam přišla Klára a ta začala hysterčit, že ji to Dominik slíbil, že si s ní zatancuje. V tu chvíli se mě Patrik zastal. No jo, co to bylo platné, Dominik pronesl: "Nevadilo by ti, kdybys šla s mým kolegou vedle" a ukázal na Patrika. 

Opět jsem tancovala s Patrikem a ten mi po tanci řekl:"Tak zase příště!" a usmál se na mě. A to byl ten klíčový moment, co mě úplně dostal. Do konce lekce jsem nevěděla, co se se mnou uvnitř děje. Najednou, když se na mě Patrik usmál se mi rozbušilo srdce.

Další večery, kdy byly taneční a tancovala jsem s ním byly úžasné. Byl vedle mě kluk s hnědými vlasy, zelenýma očima a strništěm. Hezky se mi s ním tancovalo a já z něj byla úplně unešená. Takže vám nemusím povídat jak moc jsem se těšila na další taneční večery s ním.

Na jedné z lekcí jsme si tak povídali a moje spolužačka Sára zase všechno věděla poslední, což ji štvalo. Ona na mě rychle vychrlila: "Tobě se líbí Patrik?" a já "Jo". Když jsem to dořekla, Sára na mě "Otoč se zrovna ti přichází" v tu chvíli jsme úplně zrudla.

Už přesně nevím jak vznikla jeho přezdívka, ale aby jsme mohli o něm mluvit nahlas, tak dostal přezdívku Rohlík.

Jednou už to bylo před prodlouženou mi Patrik napsal jestli už mám někoho na ten večer. Samozřejmě, že už jsem někoho měla. Bylo mi to strašně líto, že nemohu jít s ním.

Nastal den, kdy se večer konala prodloužená. Prodloužená byla super a moc jsem si ji užila. Několikrát jsem za ten večer tancovala s Rohlíkem. Prostě není co dodat.

Jednou když jsem ho já šla vyzvat k tanci tak řekl: "Pojď zatancujeme si spolu ploužák." a přitiskl si mě k sobě. Nebudu tady dlouze popisovat, jak krásné pocity jsem měla. Když mluvil, tak jeho hlas mi ležel v uších ještě hodně dlouho, byl tak nádherný. 

Když jsme spolu tancovali náš poslední tanec, tak mi za něj poděkoval a líbilo se mi když řekl, že ještě musí vyzvat k tanci mamku. Moc se mi líbilo, jak na svoji mamku myslí.

Není pochyby, že jsem se do něj  ZAMILOVALA 



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 18, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

OkouzleníKde žijí příběhy. Začni objevovat