Draga crush,
Cand am pasit prima oara in aceasta scoala,nu cunosteam pe nimeni,nici pr tine.Primul semestru a decurs bine.Mam acomodat aici destul de repede,dar tot nu aveam habar de tine.La sfarsitul clasei a 5-a,inainte de vacanta de vara,cam cu vreo 3/4 saptamani,o colega,care acum in prezent este o prietena de nadejde,mia spus ca este un baiat,dargut frumos si toate cele,care este de la clasa acea doar de baieti si putine fete.Tu rai acela.
De atunci,mereu eram atenta ce faceai,cum te simti si toate cele.Putin mai tarziu aflasem de contul tau de insta.Am vazut ca multe fete te urmareau,si din alte surse,am aflat ca muullttteeee fetete te plac.Asta nu ma impiedicat sa te plac.
Oricum,sunt sigura ca nu ai de ce sa te uiti la mine.
Intr-o zi,eram cu acea prietena a mea,noi doua fiind nedespartite.In fine,tu te jucai afara fotbal,cu colegii tai.Daca nu ma insel,era ultima saptamana de scoala.Tu erai portar,eu eram in dreapta ta,la aproximativ 10m,eu stand jos langa prietena mea.A fost un meci bun,iar tu ai aparat multe mingii.Stiu sigur ca mai vazut si stiu ca si stiai ca ma uitam la tine.O singura data te-ai uitat la mine,dar mare greseala.......... Ti-ai luat o mingie in fata,cand ai vrut sa te uiti la mine.M-am panicat rau.... acea portiune de piele era rosie,iar buza ta era sparta.ma uitam la tine,cum indurai tot ce sa intamplat.Prietenii tau,teau adus pe banca de langa poarta,adica mult mai aproape de mine,eu fiind oarecum deasupra lui.
HEY!!!!
Sper ca va placut,aceasta carete va fii extrem de scurta,dar o sa mai fie si altele.
Ne auzim in urmatorul capitol,pa!!!!!!
YOU ARE READING
Draga Crush
Short StoryAici voi scrie un fel de viata a mea,dar in special zilele pe care le petrec in apropierea crushului meu. Sper sa va placa!!!