Hangi burç hangi cp ile ne yer ve Canan Karatay ne der... ( okuyunca gülme krizine girenler yorumlara +1 yazsın )
Koç : red angel : sen ve red evde oturmuş annanin yaptı sarmalari yiyordunuz, birden helikopter sesi duydunuz sen ve red balkona çıktınız. Birden helikopter sarkan bir adet Canan Karatay var , ve elinde bazuka...
Boğa : toby : toby ile pastane gittim. Ve ortaklaşa bir pasta seçtiniz. Tam pastane 'den cikacaniz zaman önünüzde Canan Karatayi fark ettiniz. Elindede benzin ve size bakarak " yakarım lan diyo "...
İkizler : Liu : sabah uyandiniz ve Liu ile yumurta kirdiniz, ekmek aldınız ve o ekmeği tam batiracakn. Arkanizda bir adet Canan karatay oldunu fark ettiniz. Liu ve sen şaşkın. Canan karatay size yaklaşıp " ekmek mi o ?" !diyo...
Yay : clock world : sen ve clock karnınız açıktı için sucuk ekmek yaptınız. Tam yiyeceniz sırada arkada camda bakarak sizi gözetleyen bir adet Canan karatay var Canan karatay cama hohladi ve cama birsey yazdı yazdı şey. 'Rip"...
Kova : slenderman : sonunda bayram günü geldi sen ve slenderman bir tepsi baklava aldınız. Ve tabaklara yerlestirdiniz. Birden camdan el uzandı baktiniz bu Canan karatay. Baklava olan tabağı aliyor ve size bakarak. " bayramda baklava mi yediniz He." Size daha yaklaştı." Hepiniz Öleceksiniz "
Akrep : e.j : sen ve e.j dönerciye gittiniz.ve döner aldınız, bir , masaya oturdunuz. Tam dönerken yiyecek iken.polis kostümlu elinde AKM olan bir adam Canan karatay yanınıza geliyor. Ve size silah tutarak " yat yere yat yat." Dedi.
Balık : l.j : sen ve l.j bakkala gittiniz ve birkaç abur cubur aldınız. Kasaya geldiniz o sirada Canan karatay ile sen göz göze geldin Canan karatay sana bakip " zukkum ye " diyo.
Terazi : Nina : Nina ile evde sosis kızartir iken. Kapi çalıyor bakmak için gittin. Kapıyı açtın. Ve karşında Canan karatay duruyor elinde ise fener var. Feneri gözüne tutuyor ve " beyaz ışığı gördün mü " diyor.
Başak : Thé rake : Thé rake ile sen Domino's gittiniz.sen pizza siparisi verirken. Birden içeri motosikletli Canan karatay girip ' onu bırak evlat " diyo...
Aslan : masky : burger king / mc gittiniz masky ile oturdunuz. Sonra hamburger tam yiyecen zaman önündeki masada sana çok pis bakan bir adet Canan karatay duruyor sende korkudan hamburger bıraktın.
Oğlak : Jeff : Jeff ile sen kurabiye almak için pastane gittiniz. Ama Pastanenin yandini gördünüz. Pastanenden çıkan elinde benzin olan bir adet Canan karatay var size yaklaşıp " şimdi ekmek fırını yakmaya gidiyorum" der ve allah allah diyerek koşar .
Yengeç : ben d : evde ev yapımı poğaça yapmak istediniz.tam hamuru yaptın anda kapı çaldı.sen kapı açtın ve karşında Canan karatay elinde benzin ile " evini yakmaya geldim " diyo.