💙🖤 Epilóg💙🖤

223 9 1
                                    

Ahoj volám sa Mia Smithova ale volajú ma väčšinou Mii.

Poviem niečo v skrátkosti lebo nie som typ ktorý hovorí vkuse aj keď opak je pravdou 😂😂 no tak že začnem.

Milujem tanec hlavne Hip-hop, preto chodím na Street-dance ďalej zbožňujem aj kickbox a nesmiem zabudnúť na jedlo a ešte skate to je moje zlatičko😍😂.

No a čo som zabudla aha hej už viem mám 17 a mám staršieho brata Lucasa ,ktorý je len o rok starší a moju malú princezničku Zoe ,ktorá má ešte len 7.

Naši rodičia sa majú veľmi radi a niekedy im aj závidím že sú tak dlho spolu lebo dnešný chalani sú niektorý úplný kokoti a to myslim doslovne.

Keď že som nemala ešte nikoho tak to zase nemôžem až tak súdiť.

Ale veľa ľudí na škole mi vraví že som BadGirl neviem prečo možno tým že veľa chalanov som odkopla.

Ale ne no a nemam ani bff ale no nechýba mi to teraz sa na škole väčšinou bavím z chalanmi a mám povedať pravdu je s nimi veľká sranda.

Ale keď že môj starší brať si plný rolu veľký bráško tak áno posiela všetkých chalanoch dopiči no šak jasne aby robil machra.

Ale zase nemôžem zabudnúť na tie naše každodenné pozeranie hororou a robenie blbosti to by sme neboli mi keby dačo nerozbieme 😂.

No asi všetko o mojom doterajšom živote ak som niečo zabudla tak sorry keď tak ta sa dozvieš...

Ak sa ti táto časť páči zanechajú vote alebo koment vaše anonymki ❤️

Raz BadGirl navždy BadGirlWhere stories live. Discover now