"crrrrn" Poznáte ten pocit keď vás zobudí ten najväčší blázon tým nemyslím človeka.
Myslím odporný budík ja ho neznášam to asi preto mám každé ráno nový mobil.😂
No skoro lebo tento krát som sa nad ním zľutovala a žije.😂
Ale ako vždy začína nový deň a najlepšie je to že nám včera oznámili rodičia že sa sťahujeme.
Prečo? Lebo naša mama si našla novú prácu v New York tak že hurá ide sa tam.
Jedine na čo sa neteším je že zase musím meniť školu bože a tie pohľady keď príde nový študent bože z toho mi je napiču ale okej no dajak to zvládnem.
No a môj brat fuu no ten to dajak dobre zobral veď aby nie ten sa teší len na dievčatá a chlast ako nehovorím že ja ne ale uňho je to tak kus inak keď že dievčatá väčšinou berie len na jednu noc a potom ich odkopne.
No a naša Zoe tá je radosťou bez seba 😂😂😂 až sa z nej smejeme.
Tak že dnešný deň budem sa len baliť a zajtra hurá do New Yorku.
...
"Mami kde si mi dala moje fotky,
ktoré som mala položené na stoliku."
"Neviem zlatíčko ale asi na pojde v krabici." "Oki mami dik."Tak fajn čo mi ešte treba zbaliť oblečenie mám fotky mám knihy mám a ostatok dám do kufra.
Po asi pol hodine som mala všetko zbalene v kufri.
Napadlo ma sa pozrieť na Lucasa jak ináč ja neklopem, vtrhla som Lucasovi do izby. Panebože.
On nemá nič zbalene oblečenie rozhádzané po izbe krabice na zemi. A on? Leží na posteli a pozerá do mobilu.
"Si normálny ty ešte nemáš zabalené kedy to chceš stihnúť mi vysvetli keď čumiš do mobilu a píšeš s tými kurvami."
"Bože ségra nehysterči jasne všetko stíham aj ísť ešte dnes do clubu a hej chalani sa ma pýtali či ideš aj ty?"
"Neviem asi skôr ne treba mi ešte dačo urobiť a ty si láskavo zbaľ veci a poprataj tu ja to za teba prať nebudem."
Bože to je taký debil niekedy mi ten brať lezie na nervy ale no nevadí keď že už nemám čo na práci idem pozerať môj obľúbený seriál Riverdale.
A dám si ku tomu hmm bože ja neverím ten idiot vyžral všetky čipsi ja ho zabijem fajn tak vezmem aspoň kolu.
Super tak už len sa dostať do izby a môžem pozerať až do večera.
...
Po troch hodinách pozerania seriálu som už pomaly zaspavala tak som sa rozhodla ísť do tej božskej sprchy a spať keď že nás zajtra bohužiaľ čaká ta hrozna cesta do New Yorku.
Super a už len aby sa mi snívalo o poníkoch.😂
Jupiiii tak že už tu máme konečne prvú časť ak sa vám páči zanechaj koment alebo vote za každý koment budeme radi❤️
YOU ARE READING
Raz BadGirl navždy BadGirl
Teen FictionKeď sa ocitne Mia v novom meste aj z rodinou ... Nájde si tam nových kamarátov a stretne tam novú lásku... 15+