Alleen hij

22 0 0
                                    

Misschien ga je dit niet begrijpen, omdat ik een niemand voor je ben. Maar ik wil het toch wel kwijt ergens. Ik leef mijn leven gewoon het gaat goed. Ik heb niet zoveel te klagen.

Maar er is een deel ergens in mij die nog altijd aan hem denkt. Hij is ooit mijn eerste liefde geweest en ik heb van hem gehouden. Laat het net zo zijn dat mijn eerste liefde een rapper moest zijn. In 2016 had ik je hem ontmoet hij had nog niet echt geld gemaakt, want op onze eerste ontmoeting kwam ik bij OT thuis. Een van zijn beste vrienden. Het hele huis rook naar hasj en wiet. Ik wilde op de bank zitten maar er lagen wat centjes op de bank. Het was precies  €6,20 want toen die tijd kostte een pakje Marlboro rood nog €6,20. Hij was lief voor me en had veel respect. Hij raakte me bij onze eerste ontmoeting geen 1 keer aan hij gaf toen ik wegging een kleine kus en vroeg of ik de volgende dag weer kwam. Ik zei meteen ja. Ik kreeg bij hem zo een warme gevoel in mijn maag. Die warme gevoel is niet te beschrijven. We hadden elkaar niet eens aangeraakt en ik kreeg al vlinders in mijn buik. Na onze eerste ontmoeting ben ik de hele week elke dag naar hem toe geweest. In die week ging hij stap voor stap meer intiemer met me worden. Ik keek in zijn ogen en ik zag het. Hij is verliefd geworden op mij zonder dat het zijn bedoeling was. Alles was leuk en aardig tot...

Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar ik weet dat ik nooit echt wat voor hem betekend heb, al was hij verliefd die jongen hieldt niet eens veel van zijn eigen moeder laat staan voor mij?. Ergens begreep ik het want hij was jong en zijn carrière ging net beginnen. Hij vergat alleen dat ik een verlegen meisje van net 18 was die verliefd op hem was geworden. Als een meisje verliefd wordt dan ziet ze zwart voor haar ogen. Toen hij ineens shows etc kreeg vergat hij mij volkomen terwijl hij bij mij met beloftes kwam. Ik had zoveel pijn, want ik wist niet wat ik mee maakte. Ik wilde hem terug pakken en wat er toen was gebeurd wil ik niet vertellen, maar het is niet Iets om trots over te zijn. Ik had er oprecht echt veel spijt van. Maar kom het niet terugdraaien. Maar ik wist wel dat ik zijn beste vriend wel kon uitspugen.

Ooit heeft hij tegen mij gezegd en ja ik heb alles bijna onthouden, hij zei dat ik hem niet ging vergeten, omdat ik hem overal zou horen en zien. Dat klopte. Ik ging ergens in 2017 naar Barca verhuizen en ik ging wel eens naar een club in het weekend en daar hoorde ik  wel eens zijn nummers. ik werd elke keer emotioneel en tegelijk trots van wow wat een mijlpaal voor hem hij wordt gewoon in Barca gedraaid.

Toen ik bijna terug ging naar Nederland stuurde hij mij een sms met ben je al terug van Barca. Ik dacht dat hij mij allang was vergeten. En zo door de jaren door heeft hij me nog wel eens gesproken. Hij heeft mij echt echt pijn gedaan al is hij er niet bewust van. Maar toch blijft mijn zwak voor hem. Hij vroeg heel vaak of ik wilde komen, maar Ik durfte niet, want ik dacht stel ik krijg weer hetzelfde gevoel die ik vroeger had, maar hij mij dit keer alleen 1 keer zou neuken en dan nooit meer zou terug zien. Want als hij wel eens een berichtje stuurde merkte ik aan alles dat hij mij  alleen ziet als een HO die hij gewoon wilt neuken. Ik begrijp ook ergens dat hij mij zo ziet. Na dat gebeuren met zijn beste vriend. Maar eerlijk ik was en ben gewoon een brave studentje waarvan hij mijn grote liefde ooit was en dat is hij ergens vergeten. 

Inmiddels al bijna 2020. 4 jaar geleden bijna. Ik weet dat hij voor altijd in mijn hoofd blijft zitten. Ik denk ook dat ik hierdoor mijzelf nooit meer kan openstellen naar een andere.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Compleet verslagenWhere stories live. Discover now