♡ 1 098 292
TeddyBear Już wszytko jasne 😂😂 @A.O.Black @Mad.WorldComments
BlackAdra Nie wierze!!! Jak mogliście!!! 😤😤😤
A.Dam Wy?!?!?!
MsTrice Widziałam, że coś wiesz @Mad.World ale nie myślałam że aż tak 😲😲😲😲
BettyItsMe Teraz nawet nic nie napiszą...
LeoLepus Okey, już wiem kogo, za chwilę odwiedzę 😉
↪️ A.Dam Idę z tobą 😉Lou-Lupin Śmiesznie się wkurzacie🤣🤣 Szczęścia 😉
↪️ TheGreatestPotter Mądry
Lupin na horyzoncie 😂😂CuteBella Jak nazywa się ten ship????
↪️ MsTrice Ares +Maddie= Ardie?
albo Mades?!?!
↪️ Sammy.Lup Shipuje Ardie!!!!Clifford.A Balck!!! @A.O.Black Mamy do pogadania!!!
↪️ Yellow_Neville Wkurzony
braciszek Andrew 😂😂LovleyAtria O wow 🤨🤨🤨
View all 7713 Comments
°°°
Jeśli myślałeś kiedyś, że Era Bogów Olimpijskich minęła wraz z końcem starożytności, byłeś w błędzie...
Ɓσgσωιє ηαɗαƖ ѕą ωśяσɗ ηαѕ
Zeus niegdyś Pan Olimpu, rządi firmą znaną na całym świecie. Jego żona Hera, to słynna modelka, która po urodzeniu dzieci prowadzi słynny dom mody. Atena uznawana za najmadrzejszą kobietę na świcie, w wygrała ostanie wybory i aktualnie zamieszkuje w Białym Domu. Posejdon uznawany za najwybitniejszego inżyniera w Europie, projektuje coraz to nowesze okręty podwodne. Demeter to samotna matka, która pracuje w firmie swojego brata, w między czasie wychowując swoją nastoletnią córkę Persefone, której serce usilnie próboje zdobyć szkolna gwiazda koszykówki Hades. Afrodyta króluje na wybiegach na całym świcie, a jej mąż Hefajstos stara się na zwracać uwagi na liczne romanse żony, szczególnie ten z Aresem. Przed urokiem Erosa nie ukryje się żadna kobieta, wchodzi do życia jak huragan, który pozostawia po sobie liczne zniszczenia.
Przεκσηαj sιę jακ żγją βσgσωιε....
Ɠσ∂ѕ // Ɓσgσωιє już na moim profilu, zapraszam ♥️
CZYTASZ
Descendants ||Instagram ||
FanfictionDruga część Maruders Era || Instagram Po Huncwocku|| Kiedyś przychodzi taki czas, że dzieci zastępują rodziców... Poczuj się jak uczeń Hogwartu i śledź życie dzieci najsłynniejszych czarodzieji i czarownic w Historii Wielkiej Brytanii. Jeśli chcesz...