Prolog

67 15 14
                                    


To już dzisiaj. Wreszcie wrócę do Doncaster, do domu, do przyjaciół. Dawno się z nimi nie widziałem, a jedynym kontaktem jaki mieliśmy była nasza stara grupka na messengerze, która czasem się odzywała... czasem.

Właśnie kończyłem się pakować, gdy telefon w tylnej kieszeni spodni zaczął wibrować, wyciągnąłem go, a na ekranie widziałem, że osobą, która do mnie dzwoniła jest moja mama, więc od razu odebrałem.

- Cześć mamo, szybko mów bo kończę się pakować właśnie.

- Anduś... Ja chciałam się tylko spytać czy przygotować Ci Twój stary pokój.

- Tak mamo, przygotuj proszę... Pewnie minie trochę czasu zanim będzie mnie stać na własną chociażby kawalerkę... Na pewno od razu zacznę się rozglądać za jakąś pracą, by chociaż trochę się do tych rachunków dokładać...

- Nie musiałbyś się dokładać, ale no jak wolisz... Dobra synek, pakuj się dalej, a ja idę posprzątać w tym pokoju, bo ostatnią osobą, która tam spała był twój młodszy kuzyn w święta. Do zobaczenia w domu skarbie, jedź bezpiecznie.

- Dobrze mamo, będę jechał bezpiecznie i najlepszymi drogami, w sumie to prawie całą droga to autostrady. Do zobaczenia mamo, kocham Cię. - po wypowiedzeniu ostatnich słów posłałem jej buziaka, o którym pewnie nie wie, ale to mój stary nawyk. Zawsze jak kończę z nią rozmowę to posyłam jej buziaka.

Dokończyłem pakować swoje rzeczy, upewniłem się, że zabrałem wszystko z pokoju w akademiku, założyłem buty i wyszedłem z pomieszczenia, a następnie z budynku. Ostatni spacer po kampusie był dziwnym doświadczeniem, nigdy nie twierdziłem, że uda mi się przetrwać okres studiów i zakończyć go z tak dobrym wynikiem, ponieważ kończę go jako jeden z najlepszych absolwentów. Podszedłem do auta stojącego na akademickim parkingu, otworzyłem bagażnik i wsadziłem tam walizkę, a torbę wrzuciłem na tylne siedzenie, siadłem za kierownicą i ruszyłem w stronę Doncaster, by rozpocząć nowy, jak miałem nadzieję lepszy rozdział w moim życiu. Szkoda, że się tak bardzo myliłem...

~~~

Witam wszystkich w moim nowym opowiadaniu, którego ship'em przewodnik jest Fluff.
Mam nadzieję, że przyjmie się dobrze.
See y'all w pierwszym rozdziale! <3

Medicine |Fluff|Where stories live. Discover now