Merhaba . Bugünden itibaren hayatıma yeni bir düzen getirmeye çalışacağım . Yapmak istediklerim ve hedeflerimi yazayım .
Sabah 6'da kalkmak . Zaten hafta içi mecburi uyanıyorum ama hafta sonu da kalkmak istiyorum .
Sağlıklı beslenme . Hem yüzüme çok sıkıntı çıkarıyor hem de beni mutsuz ediyor o yüzden by .
Her gün egzersiz .
Kitap okumak
Ders tekrarı.
Saç ve cilt bakımı .
Hedeflerim :
5 kilo ver .
3 kitap oku .
Yüzünü olabildiğince sivilcelerden arındır .
Sınavlardan 80 ve üzeri al .Naberrr? 21.10.19
Bugün biraz yemeği kaçırmış olabilirim ama olsundusu pat diye düşüremezdim zaten gıdım gıdım düşüreceğim . Kalori hesabında zorlandım ama sanırım 1000 kcal tükettim bugün .Dün+Bugün aldığım ürünler var onları deneyeceğim . Düzenli kullandıktan sonra fikir belirtirim .
Toniği yazda almıştım ama hiç düzenli kullanmadım o yüzden açıkcası ilk defa deneyimlemiş olacağım . Yüz temizleme köpüğünü dün , arko nem kremi bugün aldım .Köpük ve tonikle ilgili düşüncelerimi düzenli kullandıktan sonra belirteceğim ama krem hakkında yorum yapmam gerekirse şöyle diyebilirim . Kuru cilde sahipseniz yüzünüzü nemlendirmek için ideal . Kokusu hoş ve hızlı emiliyor . Çok yağ yağ bir yapısı yok , yüzümde krem varmış gibi hissetmiyorum çok hafif bence bu güzel bir şey .
Saat 22.24
Duş aldım ondan sonra da kardeşimi matematik sınavına çalıştırdım e haliyle ben de çalışmış oldum . Çok yorgun hissediyorum ama ödevlerim var . Ajandamı okulda unutmuşum çok sinirlendim kendime , sakinlemeye çalışıyorum ödevlerim onda yazıyordu ve umarım çaldırmam ajandayı . Çok yorgun hissettiğimden dolayı bugün egzersiz yapmayacağım .Bu arada bugün 2L 350 mL su içmişim toplam , bence başarılı .