Aysa
Valaki más tud még mesélni?
Ruby
Én már álmos vagyok szóval megyek aludni, jó éjszakát mindenkinek.
Többiek
Későr jár már,szerintem mi is megyünk aludni.
Jóéjt Aysa.
-Jóéjt.
....
Másnap reggel:
Mindenki ébredezett már és mivel üres volt a hütő, Rubyval megbeszéltük hogy a lányokkal ma reggelire kagylót eszünk.
Jack:
Mi is megtárgyaltuk Zack-el hogy hotdogot eszünk reggelire.
-Oké most hogy megvan ki mit eszik mehetnénk végre kajálni, csak mert éhenhalok!?
Zack:
Elkéne menni délután a belvárosba kicsit körbe nézni meg VÁSÁROLNII!
A belvárosban...
Aysa
Mikor sétálgattunk a városban,hirtelen arra leszek figyelmes hogy, Ruby megfogta a csuklómat és húzott maga után.
-Hova sietsz ennyire csajszi??
-Láttam a másik oldalon egy ruhaboltot, és a kirakatban megtetszett egy ruha, megakarom nézni!
-Oké értem én, de lassíts már kicsit kérlek.
Jack:
Miközben a két lány a ruhaboltot támadta, Elizabeth és én a cipő boltot céloztuk meg.
....
Eközben Ruby és Aysa
-Mikor oda értünk a bolthoz Ruby bement és egyből kérdezte az eladót hogy milyen méretű az a ruha ami a kirakatban található.
A boltos elkezdte sorolni a méreteket és hogy milyen színekben van, ám mikor közelebb akart menni megnézni a kirakatban a ruhát, rosszul lépett és nagyot esett, azonnal odarohantam az eladó hölgyel együtt.
Kérdeztem Rubyt hogy jól van de nem nem válaszolt csak sírt és a bokáját fogta, ekkor hívtam Jack-et hogy jöjjön ide gyorsan a ruhaboltba...