" kalau kau nak jumpa aku , petang ni datang la hospital seoul .. aku tunggu "
- mygaku pegi hospital tu ... yoongi , tunggu aku ...
" nurse , boleh saya tau , dekat mana bilik pesakit Min Yoongi ? "
" cik boleh pegi bilik 404 "
" kamsahamnida " aku bow dekat nurse tu ..
aku lari pegi bilik yoongi .. aku nampak dia dalam keadaan takda rambut .. aku peluk dia .. aku rindu dia .. dia balas pelukan aku .. aku menangis .. dia pun ..
" yoongi aku rindu kau .. kenapa tak bagitau aku yang kau sakit ? why ? aku tak penting ke dalam hidup kau ? "
" aku taknak kau risau eunjung .. kau penting dalam hidup aku .. penting sangat .. " yoongi senyum . muka dia nampak pucat . lebih pucat dari selalu ...
" eunjung .. boleh tolong aku tak ? "
" tolong apa ? "
" belikan aku coffee fav aku kejap .. "
" okay .. kau tunggu tau .. "
" ya , aku tunggu "
aku pegi beli coffee untuk yoongi .. disebabkan orang ramai , aku lambat .. aku pegi bilik yoongi , ada banyak doktor tengah buat cpr .. nurse halang aku masuk .. aku speechless .. kenapa dengan yoongi ? kenapa banyak doktor ? kenapa nurse halang aku ?
lepas beberapa jam aku tunggu , doctor keluar ..
" awak ada kaitan dengan Min Yoongi ke ? "
" saya best friend dia . kenapa dengan dia , doctor ? "
" saya minta maaf cik .. pesakit Min Yoongi sudah tiada .. saya minta diri dulu "
coffee yang aku pegang terjatuh .. doctor tu tipu aku kan ? kan ? haha apala doctor tu benda macam ni pun dia buat main main haha
aku masuk bilik yoongi , nurse tengah selimutkan dia .. sampai kepala .. aku buka selimut tu ... muka yoongi pucat .. pucat sangat .. mata dia tertutup .. aku menangis . no ! yoongi tak boleh pergi .. aku baru je jumpa dia .. yoongi .. maafkan aku .. dan Lee Eunjung hanya tinggal nama ..
Min Yoongi + Lee Eunjung ~ forever
~~~~~~
The End
YOU ARE READING
Its Hurt | M.Y.G
Short Storyanyone please do a cover for me '-' yang saya buat tu tak cantik hehe start : 21 October 2019 end : 21 October 2019 status : completed