ASYA'NIN AĞZINDAN
Dün herşey çok güzeldi. Rüya gibiydi hava fişek gösterisi Yektanın bana süprizi kızların orda olması herşey çok güzeldi. Arda da Eylüle süpriz yapmış onlarda sevgili oldular tabikide Demirle Defne de bişey yok olmaz da bu gişle çok zıtlar ama zamanla oda olur en büyük aşk nefretle başlar Defne bunu söylemeye kalkışımda başıma yastık yiyorum bugün okula Yektayla birlikte gitcektik.
''Asya Defneye çıkıyoruz biz gemiyomusunya kahvatıda yapmadın'' hemen yanarına gidip
''Canlarım siz gidin ben Yektayı bekliyorum''
''Eylül şuna baksana hemen bizi sattı bak sende satarsan başkalarıya arkadaş kururum bu yüzden sizin vıcık vıcık aşklarınızı çekemem'' Eylülle gülmeye başadık
''Canım sanada Demiri ayarlayalım''
''Asya olmaz diyorum biz arkadaş zor oluyoruz sevgili hiç olamayız Eylül hadi gidelim biz Asya okula geç kalmıyosun duydunmu''
''Tamam görüşürüz'' Yekta yı kaçkere aradım cevap vermiyo tam evden çıkarken Demiri gördüm.
''Demir meraba ''
''Meraba Yektayı sorcaksan hala uyuyo kalkamadı''
''Tamam ozaman ben onu uyandırırım''
''Tamam görüşürüz geç kalllmayın okula'' Bune ya herkez okula geç kalmayın diyo sanki çocuk var karşılarında Yektanın odasına gidip onu izlemeye başladım yatağın öbür ucuna oturup çok tatlı uyuyodu. bende öperek uyandırdım tepki vermedi bidaha öptüm sen kalkmazsan bende üstüne su dökerim tamam kalkıp gidiyodum birden belimden tutup yanına yatıdı sarıldı.
''Uykucu hadi gidelim artık güya erken kalkcaktın''
''Asyam ya böyle uyusak okula gitmesek''
''Olmaz canım hadi geç kalmayın dediler zaten''
''Ozaman bizde okula gitmeyiz''
''Napıcaz böyle durcakmıyız''
''Bence uyuyalım biraz sonra dışarı çıkıp kahvaltı yaparız''
''Güzel fikir ama buseferlik''
''Bakarız canım arada kaçamak yaparız'' huzurmuydu bu şimdi sanki rüya biticek gibi çok korkuyorum biri çıkıp bu anı bozcak gibi
''Aşkım iyimisin sen''
''Evet canım bişeyim yok düşünüyodum''
''Ne düşünüyodun bakalım''
''Şimdi biz böyleyizya iri çıkıp bu anı bozucak diye korkuyorum''
''Böyle bişey düşünme buna izin vermicem'' bende ona daha sıkı sarıldım. kokosunu içime çeker uyumuşum kalktımda yanımda yoktu. Aşağadan sesler geliyodu kesin birisi gelmiştir neyse ben burda beklim gelir zaten sorarım kim geldi diye bana yalan söylemez zaten sesler gitmişti.
''Canım kim gelmişti''
''Aşkım keyfimizi kaçırmasak sana yalan söylemek istemem'' yalan söylemek istemiyomuş şuna bakya bi söylede ben sana neler yapıcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK VE SON
Teen FictionHikayede 3 tane dostun yaşıcakları olayları anlatiyo Ailerinden ayrı bi eve taşınmaya karar veriyorlar ve yeni hayatlarına alışmaya başlıyolar