Rm uyanmıştı.Evet.Yine masa da uyuyakalmıştı.Yerinden kalktı ve banyoya gitti.Elini ve yüzünü yıkadı.Aklı hâlâ Jackson'ı görünce anında nasıl yumuşadığında.Üstünü giyindi.Üstüne beyaz bir sweatshirt ve açık mavi ,dar bir kot pantolon giydi.Mutfağa inip yine sandviçini ve suyunu alıp çantasına koydu.Evden çıkıp otobüse bindi.Bugün trafik yoktu.Rm hemen okula geldi ve sınıfına girdi.Jackson daha gelmemişti.Ama Rm bunu farketmemişti.Jackson geldi.Okulda tek tanıdığı kişi Rm olduğu için Rm'in yanına oturdu.
Jackson: Merhaba.
Rm'in gözleri sırasının üzerindeydi.Jackson'a bakmadan
Rm:Selam
Dedi.
O sırada ders başladı.Zil çalınca Jackson hava almak için bahçeye çıktı.Hiç kimse ile muhattap olmadan yürüyordu.Zil çaldı be sınıfına gitti.Sınıfa girdiğinde Rm'i test çözerken gördü.Rm ve Jackson Seul'un en yüksek dereceli üniversitesinde tıp fakültesinde okuyorlardı.Ve Rm hiçbir anını boş geçirmiyordu.Okuldan geldikten sonra hemen üstünü değiştirip, kahvesini yapıp ,odasına gidip hiç vakit kaybetmeden ders çalışıyordu.Jackson'da aynı Rm gibi üstünü değiştirip hiç vakit geçirmeden ders çalışıyordu.İkisi de doktor olmak istiyordu.Jackson hemen yerine geçti.15 dakika sonra öğretim üyesi geldi ve ders başladı.Ve böyle sürdü.Çıkış zili çaldı. Rm bu kez otobüs yerine yürüyerek gitmeye karar verdi.Çünkü otobüste tıklım tıklım gitmek gitmek yerine yürüyüş yapmak isterdi.Rm yürürken yanına biri geldi.Jackson: Merhaba.Beni hatırladın mı?
Rm içinden"Unutmak mümkün mü acaba " diye geçirdi.
Rm:Hatırladım.
Jackson:Galiba sen de benim gibi yürüyerek gidiyorsun.
Rm:Hayır.Otobüsler okul çıkışlarında dolu olduğu için bugün yürümeye karar verdim.Son günlerde böylelerdir.
Jackson:Benim evim yakın olduğu için yürüyerek gidiyorum.
Jackson evinin önüne gelmişti.
Jackson:Evime gelmişim.İstersen gel içeride kahve içelim ve ya sohbet edelim.
Rm:Sana nasıl güveneyim?
Jackson:Yahu ben öyle filmlerdeki gibi içeceğine ilaç katıp bayıltıp organlarını alan ve ya zarar veren kişilerden değilim güven bana.
Rm:Tamam.Peki olur.Ama bir yanlış yapacak olursan hemen evi terkederim.
Jackson:Söz veriyorum bir yanlışım olmaz.
Rm:Tamam.
Rm ve Jackson bir binaya girdiler.Jackson bir apartman dairesinde yaşıyordu.
Apartmanın asansörü bozuk olduğu için devredışıydı.
Jackson:Yine mi devredışı?Kusura bakma ama şimdi 6.kata kadar bu merdivenlerden çıkmak zorundayız.
Rm:Sorun değil.
Rm ve Jackson merdivenlerden çıkmaya başlarlar.4.katta geldiklerinde iki gençte çok yorulmuşlardı.
Jackson:Çok yoruldum ya.Önce yorucu bir okul günü sonra da bu merdivenler.Merdiven değil resmen Everest dağı.
Rm'de soluk soluğa kalmıştı.
Rm:Haklısın.Çok yorucu.
Jackson:Dinlendiysen hadi gel çıkalım yukarıya.2 kat kaldı zaten.
Rm:Tamam.
Jackson ve Rm yine merdivenlerden çıkmaya başladılar.Ve en sonunda 6. Kata çıkabilmişlerdi.Jackson anahtarını çantasından çıkarıp kapıyı açtı.Jackson'ın evi modern iki katlı bir evdi.Boş duvarlarda rengarenk siyah çerçeveli tablolar vardı.Merdivenin basamakları ve korkulukları beyaz renkti ve demirdi.Basamaklar sanki havadaymış gibi gözüküyordu.Koltukları su yeşili rengindeydi önünde de altın sarısı bir sehpa vardı.Salonunda kocaman bir cam vardı.Duvarın büyük bir kısmını kaplıyordu ve her pencere gibi pervazları vardı ve beyazdı.Her pencere gibi de kurpu vardı.Perdeleri ise tabloları gibi rengarenkti.Bir tane yemek masası vardı.Dikdörtgen şeklindeydi ve duvarları gibi bembeyazdı.Tahta bir masaydı.Ve masanın etrafında 6 tane beyaz derili sandalyeler vardı.Rm Jackson'ın evine girerken ayakkabı konusunda tereddüt etmedi çünkü Rm'de kendi evinde ders çalışması haricinde ayakkabıları ile dolanıyordu.Ders çalışırken ayakkabılarının ayağında durmasından rahatsız oluyordu ve ayakkabılarını çıkarıp terliklerini giyerdi.
Jackson;İstediğin yere oturabilirsin.Çantanı da çıkar ve iyice rahat et.Kendi evindeymişsin gibi otur.Ben üstümü değiştirip geliyorum.Sonra da kahveleri hazılarım.Sen kahve içer misin?Ona göre hazırlayacağım.
Rm:Evet.İçerim.
Rm boş bir koltuğa oturdu.Jackson'da odasına çıkıp üzerine ne bol ne de dar siyah bir eşofman giydi ve siyah bir sweatshirt giydi.Hemen mutfağa girdi ve iki kupa kahve hazırladı ve salona geldi.Birini Rm'e verdi.Birisi de kendisi için di.Jackson kahvesinden bir yudum aldı. Rm'de aynı şekilde kahvesinden bir yudum aldı.Kahveyi üzerine dökmemek için dikkat ediyordu.Çünkü beyaz bir sweatshirt giymişti.Jackson bir konu açarak Rm ile sohbet edebilmişti.Kendilerini sohbete o kadar kaptırmışlardı ki saat çok geç olmuştu. Rm ilk defa ailesi dışında birisi ile uzun ve sıkılmadan konuşmuştu.
Jackson:İstersen bu gece burada kal.Birkaç tane misafir odası var.En rahatını senin için ayırayım.
Rm:Önemli değil.Yeter ki yatacağım bir yatak olsun.
Jackson:Ayıptır sorması.Neden öyle dedin ki.
Rm:Geceleri ders çalışmaktan dolayı hep masada uyuya kalıyorum da o yüzden.
Jackson:Tamam.Bu arada abimin geceliklerini versem senin için bir sorun olur mu?
Rm:Sorun olmaz.
Jackson:Tamam.Ben getiriyorum o zaman.Ailem geldiği zamanlar onlar için kıyafet bulunduruyorum da misafir odalarında.
Jackson Rm için kıyafet getirdi ve Rm'e odasını gösterdi.
Jackson:Bu arada bir şey olursa ya da ihtiyacın olursa saat kaç olursa olsun kapımı tıklat.Odam koridorun sonundaki oda.
Rm : Tamam.Teşekkür ederim.
Jackson:İyi geceler.
Rm:İyi geceler.
Kıyafetleri Rm'e verdi. Rm odaya geçti ve kapıyı kapatıp üzerini giyindi.Jackson gerçekten misafirperverdi. Rm ışığı kapattı ve yatağına geçti.Daha yastığa başını koymamışken uyuya kaldı.
Oxygen geçen bölümde telif yediği için Forever Rain koymuştum.Şimdi buraya ise lycrics halini koydum.