The Great Shackles

44 0 2
                                    

Meh meh meh. Meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh. Meh. meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh meh yeh.

The Twisted Life of Gary ShacklesWhere stories live. Discover now