~~~~ 2 Hafta Sonra ~~~
Marinette
Bugün günlerden Pazar ve ben evleniyorum -ne yazık ki- Şu an ise yanımda benim saçımı yapan Sevgili arkadaşım Chloe'den başka Kimse yok.
Ch- Bence harika oldun Marinette. Hm?
Ona sahte bir gülümseme atıp onu onayladım. Chloe benim zorla evlendiğimi bilmiyor çünkü eğer ona söyleseydim Adrien halama bir şey yapabilirdi. Kadın zaten kaç yılını benim için feda etti bir de bunula uğraşmasın.
Ch- Sen neden bugün çok sessizsin Marinette? Oysaki bugün senin evlendiğin gün!
Dedi Chloe dudak büzerek. Tabii O'nun hiçbir şeyden haberi yoktu değil mi? Abisinin aslında Pisliğin teki olduğunu öğrense acaba ne olurdu.
Adrien'in teklifini kabul ettiğim gün, beni hemen ailesi ile tanıştırdı. Sonra da benim ailemle tanıştı falan.
Ve biliyor musunuz? Alya'nın O meşhur (!) sevgilisi aslında bu pisliğin en yakın arkadaşıymış. Tabii beni görünce bir şok olmadı değil. Sanırım Alya ona benden hiç bahsetmemiş
Alya nerede mi? Hah ! Kendisi şu an sevgilisin yanında. Birazdan geleceğini söyledi ama halâ burada değil.
"Marinetteee❗️"
Tabii iyi insan lafının üstüne gelir.
"Alyaaaa"
Diyip hemen Ona sarıldım. O da bana sarıldığında Chloe'nin duyamayacağı şekilde ;
"Onunla evleneceğini düşünmezdim Mari."
Diye fısıldadı ve benden ayrıldı.
Ortamda ki sessizliği fark edince hemen bir konu açtım.
"Chloe biliyor musun Adrien'ın en yakın arkadaşı Benim en yakın arkadaşım Alya ile sevgili"
Dedim Alya'yı göstererek.
Chloe Alya'ya doğru br adım attı ve elini uzatarak kendini samimi bir şekilde tanıttı.
"Merhaba Alya'cım Ben Chloe. Seninle tanıştığımıza memnun oldum."
Alya'nın garip bakışlarını görünce hafifçe güldü ve konuşmaya devam etti;
"Hayır gerçekten memnun oldum zaten şu an arkadaş kıtlığı yaşıyorum ve seni görünce aradığım O makyaj yapmayi seven ve Modadan anlayan arkadaşı gördüm. Haksız mıyım?"
Diyip tekrar güldü.
...Bu iyi bir şey değil mi?
———————————————
Bana sövmek isterseniz içinizi buraya dökün
Son zamanlarda -baya baya son zamanlarda- büyük bir antiilham var bende.
Aga yazamıyorum la
Ben eskiden hiç böyle değildim tch tch....
Yeni bölüm mü? Ne zaman gelir bilmiyorum.
Öbür hikayelerede yb atmaya çalışacağım.
Neyse öptüm muaahhh 💋💜
Bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Korkusu ~Adrientte~
RomanceBir Patron ve Bir Tasarımcı kızın aşk hikayesi.... || YAVAŞ GÜNCELLEME ||