prima zi

1.4K 5 1
                                    

ciau eu sunt Maria si imi place de Selly. Stau in Vaslui si imi doresc foarte tare sa il vad pe SElly.Am 15 ani. De la 13 ani imi dau degetica de 5 ori pe zi cand ma gandesc la Selly.Inclusiv acum fac asta. imi place cand mama merge la cuparaturi in piata si cumpara castraveti ca sa mi bag in pizda mea deja larga. cand mama si tata pleaca de acasa imi place sa fac secs cu fratele meu ionut de 17 ani care are pula mare si imi satisface pzdulicea dar mereu facem role play si ne imaginam ca el este selly.

intr-o zi mama vine acasa si ne prinde facand secs.

-ahhhh(*gem eu cand fratele meu baga viteza maxima si da in mine de ma rupe*)

-CE SE PETRECE AICI??? tipa mama si incepe sa arunce cu castravetii dupa noi si ne da afara din casa.

eu m-am hotarat mpreuna cu fratele meu sa mergem la bucuresti cu trenul. in baia de la tren am facut secs pana am ajuns la bucuresti unde ne-am dus la cersit ca sa facem bani pentru chirie.

eram pe strada si cerseam iar dintr-o data vad un baiat care isi scoate portofelu gucci din pantaloni.

-ia de aici fa saraco 5000 de euro sa iti gasesti unde sa stai! zice selly dandu-si jos ochelarii versace.aproape era sa lesin dar in schimn m-am uitat direct la pantalonii sai si i-am vazut dotarea prin pantaloni. i-am pus mana pe pula si l-am lipit de un perete unde am inceput sa ne sarutam pasional. El mi-a zis sa mergem in apartamentul 5gang ca este singur.

Am mers in apartamentul sau si am trntit usa. Selly ma tranteste in pat si apoi imi da una in cap iar eu lesin.

vreti partea 2??

SEX NEBUN CU SELLYWhere stories live. Discover now