- İyi misin ?
- Evet !
- Bunu sana yapmamalıydı.
- Umrundamı ?
- Tabikide umrumda olmasa kızlar tuvaletine girmezdim.
- İyi.
Sonra çıkıp gitti belli ki utandı benden , sadece beni onlar gibi sanıyor . Öyle sanması normal çünkü hep diğerleriyle takılıyordum. Zilin çalmasıyla sınıfa gittim Caitlyn sırasına oturmuş gözyaşlarını siliyordu Ash ' de bakıp gülüyordu ben Caitlyn'nin arkasındaki sıraya geçmeyi düşündüm ve Jhon ile yer değiştirmemizi söyledim oda kabul etti çünkü Ash ' e aşıktı Cait arkasına dönüp hayır dedi , jhon dinlemeyip gecti ve Cait bana neden geldiğimi sordu ; ona sadece arkadaş olmak istediğimi söyledim "şaka mı yapıyorsun ? " dedi kaşlarını çatarak ben evet dedim olamaz mı ? sadece şaşırdım dedi okulun en popülerlerinden Adam benimle arkadaş olmak istiyor hiç güleceğim yoktu dedi ve şunu ekledi "sende onlar gibisin sizin yüzünüzden hayatım bok gibi oldu beni rahat bırakın" dedi ve öğretmen içeri girmişti bile bizim konuştuğumuzu görünce denklemi yapmak için cait ' e seslendi "Hanfendi denklemi yapmak istermisiniz " Cait kalktı yapmaya başladı 9 diye fısıldadım arkadan yaptı ve yerine geldi bunu neden yaptığımı sordu bende arkadaş olmak istiyorum dedim ve önüne döndü.
Zilin çalmasıyla koştu cait bende peşinden gittim hey diye bağırdım arkasından.Sonunda durdurabilmiştim peşimi bırak artık dedi , sadece bir şans ver dedim verirsem peşimi bırakıcakmısın diye sordu evet dedim tamam dedi. Eve beraber gittik evlerimiz yakınmış dedim evinin önünde benimkide sokağın sonunda dedim oda bana "olabilir aslında" dedi bende ne diye sordum arkadaş olabiliriz ama deneyceğim seni dedi onlar gibimisin diye koşarken evin zilini çalıp içeri girdi.
-_-_-_-_-
~Caitlyn
-Ben geldim
+Hoşgeldin tatlım , günün iyi geçti sanırım.
-Biraz
+Doktor jess ile neden tartıştınız ?
-Artık o adamla konuşmak istemiyorum ben deli değilim anne !
Diyerek odama çıkmıştım ve bugünü düşünmeye başladım belki de bu bir tesadüf değildir , geleceğimi kendi ellerimle yazabilirim tıpkı bestelerim gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caitlyn Albert
FanfictionBEN CAİTLYN VE ŞUAN ÇOK ÜNLÜ BİR ŞARKICIYIM MERAK EDİYORMUSUN HADİ GEL VE BANA EŞLİK ET.