3.BÖLÜM

14 0 0
                                    

-Alo

-10 dakikaya ordayız.

-Tamam.

-Ablaa hadi geç kalıyoruz Cait bekliyor.

- Tamam patlamayın

Dedi gülerek Cait ' i aramıştım ve geleceğimi söylemiştim ama ablam biraz geç hazırlanıyor , gerçi bütün kızlar öyle allahtan Cait hızlı hazırlanmış diye söyleniyordum  ablam içerden geldi.

-Ne söylendin sanki evleniyorsun , altı üstü cadılar bayramı partisine gidiceksiniz.

-Sonunda

Dedim ablama , aşağı indik ve arabanın motorunu çalıştırıp Cait 'in evine gittik zili çaldım ve bayan marrie kapıyı açtı hoşgeldin Adam dedi gülümsüyerek. Çok geçmeden Cait geldi içeriden , beyaz elbisesi ile çok güzel görünüyordu. Gözlerimi ondan alamıyordum adeta bir melek gibiydi.

-Daha bekleyecekmiyiz ?

Diye sordu gülümsüyerek.

- Hadi gidelim.

dedim ve arabaya yürürken bayan marie iyi eğlenceler dedi arkamızdan arabaya bindiğimizde merhaba dedi ablam Alex ' e   ablamda merhaba dedikten sonra yolculuğa başladık fazla uzak değildi hemen vardık.

İçeri girdiğimizde herkez Caitten gözünü alamıyordu ve masaya geçtik yanımıza hemen Nick geldi ve Caite çok şıksınız hanımfendi dedi.

- Çok teşekkür ederim beyefendi.

Dedi ve gülüştük Ash ise sinirli sinirli bakıyordu Caite. Ben yanındayım dedim fısıldayarak.

Dans edelim mi? dedim 

- olabilir

dedi  ve dans ediyorduk Cait ile derken Ash geldi ve resmen limonatayı bilerek üzerine döktü. Ona bağırarak neden yaptın bunu dedim alaycı bir şekilde.

- Bilerek olmadı.

Dedi ve gitti Cait' in gözleri doldu ve koşarak gitti bende arkasından gittim ağlarken ona gitme dedim

- Baksana herşey mahvoldu.

- O seni kıskandı bu yüzden yaptı.

Dedim ve o dinlemeyip yürüyerek eve gitti.

Bende gidişini izledim arkasından.

Ash arkadan gelerek ,

- Gittimi yeni arkadaşın , yazık oldu elbisesine.

Dedi bende kaşlarımı çatarak

- Bu yüzden seninle partiye gelmedim sen çok kötüsün birdaha seninle asla konuşmayacağım.

***

Eve geldiğim hemen Cait ' i aradım ama açmadı kırılmış olmalı çünkü herkezin içinde rezil oldu.

Ardından Nick aradı ve cait iyimi diye sordu bende telefonumu açmıyor dedim o olaydan sonra nasıl olabilir ki dedim. Nick , "Caitlyn çok güzel olmuş dostum" dedi. Bende ash kıskandığı için yaptı dedim.

Aslında Ash iyi biri ama kötülük bir şekilde bulaştı ona çünkü çok güzel olduğundan kibirli biri olmaya başladı ve sonunda cadı Ash'e dönüştü.

-_-_-_-

Cait'in annesi marrie hanım :

Akşamdan kalan bulaşıkları yıkarken kapı açıldı ve sert bir şekilde kapandı bu Caitlyndi hemen yanına giderek

-Neden erken döndün partiden

+Sıkıldım

-sıkılmış olamazsın hadi ama anlat

+anlatıcak bir şey yok.

Onu fazla germek istemedim ve yerdeki elbiseyi gördüm belli ki bir aksilik oldu.

Caitlyn AlbertHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin