Telefonu kapatım!
Nasıl yani y/n beni bırak tı mı? benden gerçekten ayrıldı mı?! Ben onu onun kokusunu ama özlerim!ben bunu kabullenemem!----
5 yıl sonra:
JUNGKOOK TARAFINDAN:
5 yıl geçti be ben y/n in güzel kokusunu koklayamadım. Kafayı yedim! Beni hastaneye kilitlediler. Sonra arkadaşlarımla birlikte MAFYA olduk.
Bu geçen 5 yıl da y/n i her gün takip etdirdim. Bir adam tutdum onu türkiyeye yolladım bana her gün y/n in ne yaptığını kiminle buluştuğunu anlatır. Bazen kizkanıyordum, kai den ama abisi olduğunu haber alınça kendime geldim. Şimdi ama yeni bir pislik var. Ismi suho(Suho):
25 yaşında zengin ailenin tek oğlu ve artık kendi şirketinde çalışıyor.Y/n in çok yakın arkadaşıymış. Gözüm hiç tutmadı. Tutduğum adam resimler gönderiyor ve orada y/n ve o suho denen pislik bazen çok yakın olduğunu görüyorum ve deriliyorum.sinirlenince birisini bir depoya getirtdiyorum ve o kişiye eziyet edip öldürüyorum ve böyleçe sinirim azalır tabi mafya olduğum için hiç acı miyorum ayni y/n beni terk ettdiğinde gibi. Ben çok değiştim ailem i ziyarete yillarca gitmiyordum sadeçe benim hyunglarım vardı hayatımda. Ben hala y/n ya aşık olduğum için kız arkadaşım yok veya daha evlenmedim.
Y/N TARAFINDAN:
5 sene geçdi. Koça beş sene benim için cehenemdi. Jungkook tan hiç bir haberim yok, öldü mü? Yaşiyor mu? Iyi mi, kötü mü? bensiz daha iyi mi yaşiyor beni özlüyor mu? Bunları her gece yatmadan önce düşünüyorum. Ona hala delliler gibi aşığım. Onun o güzel kokusuna hasretliyim ama artık yok....
Bu 5 sene de ben okudum. Öğretmen oldum hemde çok başarılı olduğumu diye bilirim.
Yeni arkadaşım oldu ismi suho. Bana kardeşiymişim gibi davraniyor tabi kai abim de çok iyi davraniyor. Onlar benim, min cha nın yoklunun acısına yardım etdiler onlara ne kadar borçu olduğumu anlatamam.
Min cha yi hep rüyamda görüyorum kafayı yemiş hale geldim. Ben bundan dolayı bir karar verdim 1 hafta sonra koreye geri döneçem.
Min chanın mezarını ziyaret edecem iki gün sadece kalacam ve sonra hemen türkiyeye geri dönecem.----
1 hafta sonra
Jungkook tarafindan:Bugün çok güzel bir gün olaçak. Niye mi?
Bugün y/n 5 sene dir gelmediği yer gelecek benim yanıma. Yani Koreye. Evet, y/n yi kaçırmaya planldığım doğru.Y/n in tarafından:
1 hafta geçdi koreye geldim şu an otel in içindeydim bir duş aldım ve şimdi uyumaya gidiyorum. Yarın min cha yi ziyarete gideceğim ve sonra da hiç birşey olmadığı gibi hemen türkiyeye gideçem.
1 gün sonra:
Evet, bugün min cha yi ziyaret etmek etme zamanı geldi çok korkuyorum heryerim titriyor sanki bir olay olacak mış gibi ama ne olsun ki. Hiç kimsenin (jungkooku bahsediyor) haberi yok ki koreye geldimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki ARKADAŞ bir AŞK ❤JEON JUNGKOOK❤[Tamamlandı]
FanfictionBu hikayede iki yakın arkadaşın aynı oğlana(jjk) aşık olduğunu anlatılır jungkook acaba kimi seçeçek?... .....hadi okumaya başlayın🔝 sizi seviyorumm #army#bts#jin#jeon jungkook#v#rm# park jimin#suga#jhope Başlangıç: 28.08.19 Bitiş:25.10.2019 Tamaml...