Nu știu pentru ce fac cartea asta, și chiar nu știu care va fi mesajul,poate nu-l va avea .Aici voi scrie despre mai multe teme,deci prima va fi Wattpad.
Sunt de mult timp pe Wattpad ,vreun an , și am văzut multe ,de la zei ,mafie pînă la cărți 18+ fără sens. Nicicum nu puteam înțelege, de ce așa?
De ce aproape tot timpul văd cărți cu personaje atotputernice !?
De ce tot timpul găsesc cărți 18+ care au la fiecare două propoziții o dramă!?Și mai sus nu era o glumă. Am găsit o carte în care 100 de capitole(poate mai multe, nu țin minte) se vorbea despre cum mama își vindea fiica, multe generații la rând,vreo 7, adică nu are sens ,cît de bună nu ar fi fiica anterioară ,tot una în următorul capitol va deveni o cur*ă și își va vindea fiica sau fiicele, și știți ce !!! avea 10 mii de citiri(sau se mai spune ochișori).
Bine ,nu vreau să vorbesc despre o carte anumită.Cred că ați înțeles sensul: Cărțile fără sens sunt aproape tot timpul populare,dar este și partea bună în asta, dacă citiți comentariile puteți observa de ce mulți utilizatori citesc asta, pentru veselie.
Da! Ați citit bine ,veselie, și eu sunt așa,majoritate citește pentru a rîde de prostia oamenilor.
Cred că acum înțelegeți.
Acum un an am început să citesc Wattpadul de la o carte interesantă (asta nu e așa de important), mai întîi am văzut partea interesantă , cărți frumoase,dar cu timpul în recomandațiile mele a venit mafia, și am înțeles că totul nu e așa de bine.
Sper că nu v-ați ciocnit cu operele despre mafie,pe astea nici cărți nu le numești.Ceea ce se întâmplă în ele e aproape la fel doar numele personajelor principale e altfel.
Totul e simplu:"O fată e un șef iscusit al mafiei, care de la vreo 5 ani a început să se bată, părinții ei numaidecât trebuie sa fie morți , și ea să fie foarte frumoasă. Într-o zi e atacată de altcineva , acel cineva e un băiat ,ei s-au îndrăgostit unul de altul și după totul e pe mîinele"autorului" „
Să-mi spuneți mulțumesc că v-am salvat timpul!!! Aștept în comentarii!
Cîteodată cărțile astea au și ele ceva interesant ,dar șansa e mică.
Hei tu!!! Da tu , cel după ecran , știi ce e Creppypasta? Păi dacă știi și ai căutat cărți despre asta condoleanțele mele.
Am găsit și o carte care îmi exprimă toate gîndurile, dacă cineva vrea să o citească , să îmi scrie in privat(mesaje) vă dau numele cu cea mai mare bucurie.
Cine îl știe pe Harry Styles???
Anul anterior, Și chiar acum era un specimen, îl găseai în fiecare carte.
Interesant de cîte fete s-a îndrăgostit/certat? Și cea mai interesantă întrebare, cîte milenii a pierdut pe asta?Bine ,bine îmi dau sarcasmul la o parte.
Dar serios!? De ce nu Justin Timberlake,sau altcineva ,oricine, de Harry Styles , ce v-a făcut?!
Despre cărțile oribile de pe Wattpad pot să vorbesc secole ,în cazul meu scriu, dar nu uităm de cărțile bune, și ele există, dacă nu ar fi ele ,eu de mult nu mai eram aici , și eu 100% nu scriam cartea asta.
Una din autoarele mele preferate e AlisAlis, și nu e reclamă ,chiar îmi place , cărțile ele chiar dacă par scurte reușesc să mă intereseze, sunt mai multe ,dar ea era prima, autoarele bune nu le găsești deodată ,deci caută bunul meu prieten.
Aici a fost Scriitoarea20 , mulțumesc pentru timpul acordat și m-ai dă-mi idei pentru noi capitole.
Vă pup!
CITEȘTI
La o ceașcă de ceai
HumorDoar citește ,nu e despre dragoste , nu e despre depresie și nu e horror , sunt doar niște gînduri de-a mele.