Russia Meets Japan

219 0 12
                                    

( just a heads up there will be like 2 deaths, )

Enjoy The First Part Atleast, I Have SchoolWork.

( Russia Had Been Thrown Out By USSR, He Walked Down The Street With His Arms Bleeding, )
Japan's POV:
Hi Lil Uhh.. Ushanka Hat Striped Kid! My Names Japan! Nice To Meet You! Russia's POV:
Hi.. I'm Russia.. My Dad Just Threw Me Out.. Because He Hates Me.. Japan's POV: Oh No! That's Sad, Let's Go Bandage You Up! ( Japan Took Russia To Her House, ) Japan's POV: Daddy! Mommy! Look! China's POV: Wow.. Poor Boy, Let's Bandage His Arms Up. ( China Helped His Innocent Neko Daughter Bandage Him Up ) T-Thanks... Can I Stay Here Till I Get Better? China And Female Innocent Third Reich's POV: Sure! Your More Than Welcome!



13 YEARS LATER

Russia's POV: A Gift... Hmm, ( Russia Opened It Up, It Was A. Black Bracelet, )
Russia's POV: Oh! It Has A Little Card, Card: Dear Russia, Its Nice You Like Staying Here, I Bought You A Bracelet To Make You Look Cute!
Your Dearest Friend~ Japan

( Straight After He Opened It ) ( He Hasn't Drunk Vodka Yet I Just Found It )







7 Years Later


( Russia Literally Proprosed To Japan Their Child Is Cat South Korea )

South Korea's POV: Daddy Why U Always Ignore Me?... I Just Wanna Show U Stuff..

Russia's POV: Oh I Don't Ignore You.. I'm Just Busy A lot Honey, Wanna Go Get Donuts?

South Korea's POV: YEAH DADDY!

( South Korea And Russia Got Pretty Pink Donuts, Ate Them All And Left Japan One, )

Next Day,

Russia's POV: A Bar? Wonder What That Is,

( Russia Went In, )

Greenland's POV: Ello Love! What Ya Want?
Russia's POV: I'll Try A Vodka, Thanks...

( Greenland Got The Vodka, But Gave It Free Since It was his first time trying it )
Russia's POV: Ughh.. I Feel We- ( He Fell Down And Got Up Feeling Strange, )

H~~~I Honey..

Japan POV: LETS PUT YOU TO BED SWEETIE,




TBC..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cute BudsWhere stories live. Discover now