Story's

65 1 3
                                    

 Petra 16 let

Ahoj jsem Petra a chtěla jsem se s vámi podělit o to, jak jsem mámě pověděla, že potřebují antikoncepci. Jelikož jsou naši ze staré školy tak si mysleli, že do osmnácti let nic podobného potřebovat nebudu. Všechno začalo tím, že jsem začala chodit na brigádu do obchodu s bio potravinami. Sama tam velmi často nakupují, a proto pro mě bylo velmi výhodné tam pracovat.

Jednou ke mně přišel hezký kluk a zeptal se mě:,,Můžu si potravinové balíčky objednávat?"Byl velmi pohledný, měl zelené oči a tmavě hnědé vlasy. 

Když jsem večer šla domů, lítala jsem v oblacích. Modlila jsem se, aby zašel do obchodu zítra znovů. Můj sen se vyplnil a on ještě před otevřením stál u obchodu.

,,Zapoměla jsi mi včera říct svoje jméno.." Hrozně jsem zrudla a nevěděla co mu odpovědět.

,,Jmenuju se Petra."

,,Já jsem Karel."

Zůstal se mnou až do pauzy oběda a na oběd mě pozval do restaurace se zdravou výživou. S Kájou byla taková sranda, až jsem málem zapomněla, že stále se musím vrátit do práce. Rozloučila jsem se s nim a šla do práce, zatímco on stál a díval se jak odcházím. Odpoledne mi uteklo jako patnáct minut. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale Karel tám stál i po ukončení práce. Teď měl, ale v ruce rudou růži a hrozně sladce se usmíval. 

,,Páni! Sekne ti to."

,,Stejně jsi nejkrásnější ty."

Doprovodil mě domů a před domem mi dal pusu. Úžasně voněl a měl dokonale hebké rty.Dala jsem mu své telefonní číslo a šla po uši zamilovaná dovnitř. 

 Ráno mě budila krásná smska na dobré ráno. Čekal před domem, doprovodil mě do práce a z práce pak zase domů. Takhle to pokračovalo další týden, než mi Karel řekl, že mě miluje. Pak jsem začala u něj přespávat s tím, že spím u kamarádek, a jelikož jsou prázdniny tak to naši snesli bez žádných jedovatých poznámek. 

Jednou jsme vyrazili na narozeninovou oslavu za jeho nejlepším kamarádem Lukášem. Byla to zábava. Grilovali jsme, hráli fotbal a házenou. 

Karel na mě zavolal:,,Péťo! Pojď mi pomoct s pitím."

,,Už jdu miláčku." Když jsme šli dovnitř, žádné pití v úmyslu neměl nést. ,, Pojď blíž." O krok jsem přistoupila. Chytil mě za pas a dal mi pusu, za pár minut jsme leželi spolu na rozložené pohovce. Byl něžný a krásně voněl. Vůbec mě netrápilo co bude pokračovat, ale to mělo. ,,Vážně chceš abych pokračoval?"

,,Chci, ale bojím se." Začala jsem potlačovat strach a říkala jsem si, že se nic nemůže stát, když máme ochranu. Bylo to velmi krásné a oba jsme si užívali do té doby, dokud jsme si nevšimli, že kondom praskl. Karlova reakce, ani nevím proč, ale vytočila mě. 

,, Ty vole! To jsme pohnojili co?"

,,Pohnojili?? Děláš si ze mě srandu? Já budu těhotná" Byla jsem rozrušená a chtělo se mi brečet. Bylo to poprvé co jsem s někým spala a hned takové fiasko. Najednou mě napadalo hrozně moc myšlenek. Co když vážně otěhotním? Co na to řeknou rodiče? Opustí mě Karel? Narychlo jsem se oblékla a poprosila Karla jestli bychom už nemohli jít. Byl úplně bledý. Doprovodil mě domů, dal pusu na tvář a odešel. Hned co jsem dorazila domů šla jsem se umýt a zavolat do práce že si beru na 2 dny volno. Když jsem se vykoupala, zašla  jsem do kuchyně. Z vůně máminých dokonalých špaget se mi udělalo špatně. Letěla jsem na záchod a zvracela jak to jen šlo. Hned mě napadlo, že jsem těhotná. Máma se na mě starostlivě podívala:,,Péťo! Děje se něco?"

,,Klid mamko jen jsem snědla něco špatného." Šla jsem si lehnout, ať mám zítra čerstvou hlavu na přemýšlení. 

Ráno jsem otevřela oči a hned zavolala Karlovi. On to, ale nezvedal. Myslela jsem, že mě opustil. Začala jsem ho zasypávat smskami, ale ani na jednu mi neodepsal. Stále mi bylo špatně. Najednou jsem byla v koncích. Neměla jsem Karla, bylo mi špatně, nejspíš jsem byla těhotná a navíc byl tu hlavní problém: Jak to říct rodičům. Na večer jsem sebrala odvahu.

,,Mami! Tati! Musím vám něco říct..." Máma prohodila ironickou poznámku:,,Tváříš se jako by někdo umřel." Kdyby jen věděla, že je ještě horší. 

,,Ne mami nikdo neumřel. Víš já potkala hrozně fajn kluka a byla jsem s nim i přes noc.."

,,Děláš si ze mě srandu Petro?! Já myslela, že jsme se na něčem domluvily. Nejdřív škola a potom vše ostatní. Kdy jsi proboha u něj stihla spát?"

,,No místo Martiny jsem spala u Káji."

,,Tak u Káji jo?"

,,Mami, byla bych hrozně ráda kdybys pro mě něco udělala."

,,Co bys ještě potřebovala?"

,,Mami bylo mi špatně a já se bojím abych nebyla těhotná. Moc mě to mrzí, že vám s tátou dělám starosti, ale už se stalo a já bych chtěla za gynekologem aby mi řekl co a jak. Víš já chci dostudovat a mít skvělou práci , a proto nechci být těhotná. Přála bych si zařídit antikoncepci." Mámě se ulevilo, když jsem začala mluvit o studiu. Táta mě podpořil:,,To je dobrý nápad Petro. Jsem rád, že sem s námi svěřila a byla k nám upřímná. My tě s mámou milujeme pořád stejně. Víš beruško."

Hned za týden jsme jely za doktorem. Karel se mi neozíval, ale už mi nebylo tak špatně. Máma šla se mnou dovnitř jako podpora.

,,Dobrý den, mohla bych prosím si nechat udělat i těhotenské testy? "

,,Ano, ale jelikož váš termín je brzký bude lepší když vaše krevní testy pro jistotu pošleme do laboratoře."

,,Za dva dny budou výsledky. Sdělím je vaší matce."

Předepsal mi prášky a tak jsme se rozjely do lékárny. Večer jsem zkusila zavolat Karlovi, ale bez výsledku. Pustila jsem si televizi, snědla zeleninový salát a šla spát. Ráno jsem spěchala do práce. Den utíkal jako rok. Takhle jsem strávila i následujicí den. Večer zavolal doktor a sdělil mámě, že testy z laboratoře potvrdily to že těhotná nejsem. Hned na to mi volal Karel:,,Miláčku mo se ti omlouvám,že jsem se ti ani neozval. Bylo mi na zdechnutí. Prej jsem se otrávil jídlem a můj žaludek je až moc rozmazlený na to aby něco takového zvlád. strkali mi do krku hadičky a všechno možný."

,,Hlavně, že jsi v pořádku lásko."

,,Nezlobíš se na mě?"

,,Ne kotě, všechno je v cajku."

,,A bříško dobrý? Nepodělali jsme to?"

,, Dělala jsem si testy a nejsem v tom."

,,Tak to je dobře. Miluju tě. Zítra se uvidíme."

,,Dobrou. Taky tě miluju."

 To vše vysvětlovalo. To proč mi bylo špatně a také to proč mi to nebral. Příští den jsem si vzala volno a Karla představila rodičům. Byli z něj úplně nadšení a hrozně ho chválili. Teď může přespávat i Kája u nás a já u něj bez problémů. Došlo mi, že kdybych si s rodiči o ochraně promluvila dřív bylo by to lepší, ale jsem ráda,že jsem měla štěstí a nebyla jsem těhotná. Rodiče vše pochopili mnohem líp než jsem čekala. Teď používáme ochranu a nemáme nejasnosti.

StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat