Lapkričio 13 diena. Ruduo.
Alexa pov.
Pirmadienis. Mokykla...
Ten manes daug kas nemėgsta.
Visi mano, jog esu pasikėlusi, išlepinta.
Bet toli gražu taip nėra.
Iš tiesų, aš tiesiog mėgstu išsakyt savo nuomonę garsiai. Išorėje aš esu bad girl, bet viduje - tiesiog pažeidžiama, silpna mergina.Dabar mano tėvų nėra namuose. Jų dažnai nebūna, tad aš jau pripratusi. Jie yra labai turtingi, dėl to dažnai keliauja po įvairias šalis. Retkarčiais darbo reikalais, o kartais savo malonumui.
Aš jų dėl to nesmerkiu, bet juk 16-metei merginai irgi reik meilės? manau?
Jos aš dar nesulaukiau. Jie mano, jog pinigais mane padarys laiminga, bet taip nėra...Nusivaliau kelias išriedėjusias ašaras, atsisėdau ant savo mylimiausio juodo motociklo ir išvažiavau mokyklos link.
**************
Atidariau mokyklos duris. Visų žvilgsniai kaip visada krypo į mane, bet per daug nekreipusi dėmesio nusiemiau šalmą ir nuėjau spintelės link.
Pirma pamoka - kūno kultūra. Iš ties myliu šią pamoką. Nesu iš tų merginų kurios tik kemša vaikinų nupirktą maistą ir žiūri televizoriu kiaurą parą.
Pasidėjusi šalmą ir pasiemusi aprangą nuskubėjau persirengimo kambario link.
**************
Baigėsi 4 pamokos. Dabar mes su Evera žingsniuojam valgyklos link.
Aš pasiemiau salotų, o ji - kepsnį.Ir tada atėjo blogiausias momentas..
Į valgyklą įžengė Luke su savo draugais : Jacob, Malek ir Peter.
Jie - ''populiariausi, kiečiausi'' ir taip toliau šioje mokykloje.
Luke mano kaimynas. Jis manes nemėgsta, o aš nemėgstu jo.
Nuo pat vaikystės jis man kenkdavo. Tad iki šiol mes vis dar patys didžiausi priešai. Ir tai žino visa mokykla.
YOU ARE READING
Kiss me!//
RomanceAlexa. Luke. Nuo pasaulio Vaikinas mėgstantis atsiskyrusi mergina laiką leisti su kuriai reikia tik...