Hastam Rosie;
1 haftadır sorunsuz yanıma geliyorsun Rosie, ve dürüst olmak gerekirse hoşuma gidiyor.
Annen bir süredir seni bazı saçmalıklar için azarlıyormuş.
Sinirlendiğini hissedebiliyorum...
"1 haftadır yapmadığım şeyler için bana bağırıyor ve sinirlerim bozuluyor. En yakın arkadaşımdan bile nefret ettim annem sayesinde!"
"Sakinleş Rosie. Bağırarak sadece sesininin kısılmasına yardımcı olacaksın."
"Hayır yani niye yapıyor ki? Kendisine üç kere sordum bilmiyorum dedi. Ne dengesiz bir anneye sahibim!"
"Rosie-"
"Sakinleşemem ben, susturmaya çalışma beni"
Bu 1 haftadır Bana ismimle sesleniyorsun ama seni ikna etmek çok zor, Rosie Çok inatçısın!
Ve o gün geldi, saatler sonra ameliyata giriceksin.
"Rosie, hazır mısın? 2 saat sonra ameliyata giriceksin."
"Hazırım, galiba. Korkuyorum"
"Korkma Rosie. Hiçbirşey olmayacak sadece 3 saatlik bir uykuya giriceksin"
"Doğru söylüyorsun, Hazırım"
5 Saat Sonra (Neden 5 saat çünkü 2 saat ameliyata girmeden önceki süre 3 saatte ameliyat süresi çok zekiyim teşekkürler JEJCLENXŞSMX)
"Nasıl hissediyorsun?"
"İyiyim. Sadece-"
"Sadece biraz stresli ve heyecanlıydın. Ama beklediğinden daha iyi geçti. Değil mi, Rosie?"
"Evet"
"O kadar acil bir durumun yok. 3 gün sonra taburcu olabilirsin. Bir sorun var mı?"
"Hayır"
"Güzel. Görüşürüz o zaman Rosie"
"Şeyy, Teşekkür ederim"
" Birşey değil, Rosiem"
-Seni Tedavi Etmesi Gereken Doktor