KINEKE

298 7 2
                                    

Tineke:
Koen en ik zijn op kantoor papierwerk aan het doen. De rest is allemaal op patrouille, dus we zijn alleen. "Pauze hebben we wel verdiend na al het harde werk!" Zegt koen. "Bon daar ben ik het nou helemaal mee eens!" Antwoord ik. We lopen naar de refter.

Ik loop naar het koffiezetapparaat en maak 2 koppen koffie. Ik kijk hoe de koffie in de kop stroomt, ik schrik als ik ineens handen op m'n heupen voel. "Zot!" Lach ik terwijl ik Koen op z'n schouder sla. Hij pakt me bij m'n middel en trekt me tegen zich aan. "Weet je dat je super mooi bent?" Ik begin te blozen. "Ahw Tineke is verlegen" zegt Koen plagerig. Ik kijk hem gespeeld boos aan. Onze lippen komen dichter bij elkaar, Koen legt zijn ene hand op mijn wang. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne, hij bijt zachtjes op mijn lip zodat ik mijn mond open doe. De zoen word steeds intiemer.

Koen duwt mij zachtjes tegen de muur en legt zijn handen op mijn billen en knijpt er zachtjes in. Zijn kusjes zakken af naar mijn nek. Met mijn ene hand streel ik zijn haar, en met m'n andere hand ga ik over zijn sixpack. Koen blijft de hele tijd op een plek in m'n nek. "Gaat het goed?" "mhm mhm" antwoord hij zwoel. Hij tilt mij op en klemt me zachtjes tussen hem en de muur. De kussen gaan weer op elkaars mond. Ik hou m'n handen stevig om hem heen, zijn handen liggen nu op mijn wangen. Na een tijdje lossen onze lippen en sta ik weer op de grond.

Ik loop langs de spiegel en schrik, er zit een zuigzoen in mijn nek. "O my God Koen!" Ik hoor Koen ondeugend lachen. "Ik ga u zo hard terug pakken!" Lach ik. Ik ren naar hem toe, hij rent weg. We lijken wel 2 kinderen die tikkertje spelen. Na een tijdje spring ik op zijn rug en druk meteen mijn lippen in zijn nek. Hij begint rondjes te draaien zodat ik stop, maar ik ga mijn lippen niet lossen tot dat hij ook een zuigzoen heeft. Wanneer ik zie dat er een zuigzoen zit ga ik weer van zijn rug af. "Ik heb het u gezegd" zeg ik lachend.

Ik loop de refter uit.
"Wat ga je doen?" Vraagt koen. "De zuigzoen wegwerken met make-up" antwoord ik. "Nee ik kan mijne ook niet wegwerken, dus jij moet hem ook laten staan." "Dat had je moeten bedenken voordat je deze in mijn nek zette" lach ik gemeen.

LUNCH PAUZE.

We zitten met z'n alle in de refter, alleen de commissaris is er niet bij hij heeft griep. "Koen wat is dat in u nek, wild avondje gehad zeker!" Zegt Femke. Koen kijkt gespeeld boos naar mij, maar wel onopvallend. "Ja een wild avondje" lacht Koen





Made by: Shaquinna❤
484 woorden!

buurtpolitie~one shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu