Prolog

172 19 0
                                    

"ι нα∂ ѕσмєтнιηg αη∂ ι ¢αη'т мαкє ιт ησtнιηg "
           
                     »»——⍟——««

"- Te rog promite-mi că dacă vreodată o să ne despărțim o să îți traiesti viața
în continuare și nu o să mă cauți. "
"-E-Eu nu pot îmi pare rău! Nu o să te mai las vreodată singur iar! Am jurat asta Taehyung! "
"-Mi-ai zis că vei fi deacord cu tot cea ce iti voi spune Jungkook! Ai zis ca îmi promiti orice! "
"-Asta este prea de tot, nu pot face asta te rog... Taehyung nu-mi cere așa ceva!
Lacrimi mici și rotunde încep să își facă apariția în ochii negrii ai șatenului. Rămăsese cu un gust sărat în gura și cu o urmă de dezamăgire pe chipul său. Vorbele iubitului său îl marcase enorm de mult.
"-Mi-ai promis Jungkook, știi cât de mult conteaza pentru mine, nu? "
"-Da, îmi pare rău... Îti promit. "
Vocea șatenului era stinsă la fel ca speranța s-a de a mai încerca să schimbe ceva în legătură cu iubitul său. Deși era cuprins de imbratisarea s-a caldă el tot se simțea rece și totul numai din cauza unei promisiuni impuse și o speranța dispărută.
                       
                      »»——⍟——««

-A Taekook story➷
- Tops➹ : Taehyung, Jin, Jimin, Yoongi
- Bottoms➷ : Jungkook, Namjoon, Jimin, Yoongi
Yoonmin - Switch➹➷
J-Hope&Joohyun(Irene din Red Velvet)
◑Soft
◑B&B
◑Limbaj Licențios
◑Această carte v-a conține acte de suicid, boli mintale explicate și anxietate așa că pentru cei care sunt slabi de înger v-aș ruga să nu cititi această carte deoarece este mult mai bine pentru voi iar pentru homofobi tot ce pot să spun este că nu aveți ce căuta aici :)
Vreau să mai clarific încă un lucru deoarece nu vreau sa existe probleme pe parcurs.
Namjoon &Taehyung și Jennie(din BP) sunt frați iar Jin și Jungkook sunt verișori. Sper că m-am făcut înțeleasă prin tot cea ce am zis și sper să vă placa această carte iar dacă vor apărea greșeli gramaticale sau de exprimare puteți să îmi spuneti oricând.❤
                  ✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*
          
      "σηℓу уσυ ¢αη ѕєт тнє ραιη ιη му нєαят "

Wallflower || TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum