Chapter 4 - Without love

73 10 3
                                    

Cerul se întunecase din ce în ce mai mult iar ninsoarea continua de câteva ore bune. Afara e frig înăuntru este cald. Șatenul era cuprins de oboseală și se străduia din plin să nu adoarmă.
Singurul lucru pe care îl auzea era pianul. Blondul avea obiceiul de a cânta și zi și noapte la el. El ar fi vrut să meargă acasă dar din cauza vremii Jin nu a mai putut să conducă și în plus, pe brunet chiar nu îl deranja deloc ideea de a rămâne aici, mai ales când șatenul este cu el. Chiar nu regreta asta, iar asta pe Jungkook îl enerva.
Ușa se deschise ușor iar șatenul se trezise brusc din cauza scârțâitului. Ușa aia chiar trebuia schimbată după părerea s-a.
"-Bună seara frumosul adormit! "
"- Te apucă? Jimin ce naiba ai la ora asta. "
"-Ce am? Nimic. Sunt perfect normal numai că nu mă pot abtine când te văd în ipostaze de genul asta. I'm sorry Koo. "
"-Păi să îți pară. Dacă nu, îl pun pe Yoongi hyung pe tine. "
"-A da? Și ce-mi face mie el i-a zi! "
"-Chiar vrei să o zic? "
Șatenul aproape că murea de râs în interior gândindu-se la cea ce îi putea trece roșcatului prin cap.
"-O să te certe și nu o să mai te lase să dormi cu el asta o să facă! Tu la ce naiba te gândești?!
Jimin era roșu la față de nervi dar și de rușine. Jungkook se "tăvalea" pe jos de râs în timp ce roșcatul ar fi vrut să dispară.
"-Ți-aș da două dar mi-e silă. Tu ești cel care după tonul vocii tale și fața da mi-a dat de înțeles altceva! După ce că tu esti devină te mai și iei de mine! Ai grijă cu cine vorbesti Jeon! Eu sunt hyungul tau, nu unul dintre prostii tăi! "
Jimin își vărsase cu răceală toți nervii acumulați azi pe Jungkook. Da, exagerase dar și șatenul a dat-o în bară cu încercarea lui de a fi amuzant.
Am început să privesc intens către ușa pe care tu cum ai intrat așa ai și ieșit.
Nu am vrut să te supăr. Nu inteleg dece tu mereu iei totul prea în serios hyung. Nu o să pot să înțeleg niciodată asta. Și dacă vreodată crezi că Yoongi chiar s-ar supăra pe tine cu adevărat te rog să nu o mai faci. Ai încredere în iubirea lui.
Sentimentul de regret ma curpinde iar telefonul îmi sună fără oprire. Era Jin hyung.
"-Jungkookie!Am decis cine cu cine doarme deoarece avem doar o cameră libere cu câte 2 paturi va trebui ca să dormim chiar trei.
Deci până la urmă dormim aici, super! Mai au și doar o cameră liberă. Uh... Chiar sunt încântat.
"-Și? Până la urmă la ce te-ai gândit? "
"-Având în vedere că camera lui Taehyung este una mult mai spațioasă și nu una tipic celorlalte , adică de pacienți simpli iar aceasta are încă 2 paturi în plus m-am gandit ca noi doi să dormin în cameră cu el iar Jimin și Yoongi vor dormii în camera libera. Oricum Jimin era de gardă împreună cu Choi Seo Hwa și fratele ei numai ca Yoongi nu vrea să plece. Paturile sunt destul de mari și confortabile așa că nu ai dece să te îngrijorezi. "
Când am auzit că vrea să dormim în aceași cameră cu Taehyung mi-a picat cerul în cap. Omul ăsta ma sperie... Am impresia că nu prea ma place și adoră să ma i-a la mișto de fiecare dată când are ocazia.
"-Hyung! Ce dracu! Noi cu Taehyung? Te doare capul? Doamne Seokjin tipul asta ma urăște! "
"-Taehyung? Doamne nu! Așa este el la prima vedere dar când ajungi sa îl cunoști crede-mă că numai e așa! Și numai accept obiecții! Dormim cu el în cameră și gata! Nu e ca și cum te-aș fi pus să dormi în pat cu el !
Tonul brunetului era mult mai ridicat iar asta îl irita și îl enerva pe șaten deoarece știa că numai are în cotro și că oricât ar vrea el să o facă cu Jin nu se poate insulta.
"-Bine fie... Doar să nu sforăi prea tare că îmi faci noaptea albă. "
Înainte ca brunetul să mai apuce să zica ceva Jungkook îi închide telefonul în nas râzând. Avea să fie o noapte lungă.
                       »»——⍟——««

Ticaitul ceasului se auzea din ce în ce mai mult. Linistea se așternuse peste tot în clădire. Din păcate pentru Jimin organismul lui nu a mai rezistat așa că Seo Hwa împreună cu fratele și încă noi medici au rămas de gardă.
Mulți asistenți și-au luat concediu, medical sau nu, așa că au rămas mai puțini.
Toți aveau un somn profund de parcă nu au mai dormit zile întregi cu excepția lui Taehyung. Acesta avea un coșmar oribil. Simțea că se sufocă și că cade în gol. Era transpirat din cap până în picioare iar gemetele sale începuse să îi tulbure somnul șatenului.
Jungkook își deschise cu greu ochii. Era amețit dar și speriat din cauza blondului. Acesta se ridică confuz și încerca să se apropie din ce în ce mai mult de Taehyung fără al vrea să îl trezească din cazua șocului pe care blondul l-ar putea avea.
Blondul începuse a murmura ceva, parcă vrând să strige. Începea să facă din ce în ce mai tare așa că șatenul numai stă pe gânduri și îl trezește pe brunet.
"-Hyung! Hyung! Taehyung are un coșmar și face urât! Nu stiu ce să fac! "
"-Coșmar? Uh ... Nu iar! "
Brunetul se ridică brusc din pat îndreptându-se către blond. Acesta se așeză lângă Taehyung punându-și o mână pe fruntea lui iar cealaltă pe mâna s-a.
"-Taehyung! Trezește-te! Tae! "
Blondul era încă confuz și părea să se trezească dar ceva încă îl reținea.
Șatenul ar vrea să îl strige și el însă nu avea curaj. Baiatul își lua inima în dinți și îi atinse cu vârful degetelor sale umărul blondului.
Acesta tresari brusc deschizându-și ochii. Era transpirat și amețit. Vederea îi era încetoșată . Deși nu prea înțelegea ce este cu el acum era sigur de un singur lucru. Umărul sau a fost atisn iar numele său strigat de mai multe ori.
"-Taehyung ești bine? Respira adânc te rog și încearcă să te calmezi. "
"-V-Vreau apă! "
Blondul respira greu. Era încă speriat de coșmarul avut. Ura coșmarurile mai mult decât se ura pe el însăși.
Brunetul lua paharul de apă de pe birou și il dadu blondului. Mâna s-a tremura așa că îi era destul de greu să îl țină și să bea.
"-Ești ud rău de tot! Ma duc să îți aduc o alta bluza! Jungkook tu rămâi aici și ajută-l să se ridice! "
Satenul aprobă cu o mică mișcare a capului. Nu prea mai știa ce să zica după cele întâmplate.
Blondul îl prinse brusc de mâna pe șaten apoi se ridică cu sprijinul mâinii   lui Jungkook.
"-Urăsc coșmarurile. Le urasc mai mult de cât mă urăsc pe mine însumi. Imi tulbură nopțile și zilele,uneori.
Nu trebuia să ma ajutați. Sunt obișnuit.
"-Erai într-o stare prea gravă! Nu te puteam lăsa așa! Ar fi fost un gest egoist din părea amândurora! Și în plus, dece te urăști?"
"-Dece ma urăsc? Ma urăsc pentru ca m-am învățat să trăiesc în ura, fără iubire Jungkook.
Șatenul rămăsese de-a dreptul șocat de spusele blondului. Nu își imaginase niciodată că o persoană oarecum perfecta cum era el sa se urasca sau să spună asemenea lucruri. Blondul îl privea intens în ochi. Jungkook își lasă   ușor capul în jos. Îi părea rău, se simțea rău.
"-Nu tot cea ce pare așa și este , nu uita asta. Fiecare are câte un motiv sau un anumit înțeles legat de cea ce spune. "
Privirile celor doi se intersectează pentru a doua oară. Amândoi încercau să găsească ceva în ochii lor. Ceva ce putea să îi lege.
                   »»——⍟——««

"I wanna see myself in your eyes

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"I wanna see myself in your eyes. "

Lucrurile încep încet,încet să se aprindă între cei 2 iar în curând noi personaje își vor face apariția și adevăruri noi se vor afla. Sper sa va placa capitolul de azi. S-ar putea ca mâine să postez și capitolul 5 dacă o să am timp. ✌💕

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 07, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Wallflower || TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum