Prefață

11 3 0
                                    

    O scrisoare din viitor.

     Nu știu cum să încep...
Sunt foarte multe de spus,iar timpul nu-mi prea permite.Încep cu ,,mi-e dor" continui cu ,,te ador"Și închei cu ,,te iubesc!".Nu știu cum să încep această scrisoare, pe care nu ti-o voi trimite niciodată,dar vreau să știi că îmi lipsești enorm acum.
Dar oare ce va fii mai târziu?
Oare voi mai fii fericit vreodată?
Oare voi mai rezista mult departe de tine?
Nu știu...
Nu cred...
Tot ce știu este că,dacă cineva m-ar pune să aleg o persoană alături de care să-mi găsesc fericirea,tu ai fi acea persoană.
Nu știu cum ai reușit să-mi furi inima;nici măcar nu am observat când mi-ai luat-o,dar acum m-am trezit fără ea 
Nu vreau să crezi că-ți reproșez ceva...cum crezi de obicei.NU.
Locul inimii mele e în inima ta,chiar dacă acum ești mai departe ca niciodată.Cum aș putea oare descrie în cuvinte tot ceea ce simt pentru tine acum?
Nu s-au inventat încă acele cuvinte...Pentru că știi și tu,uneori cuvintele cunt de prisos...Nu înseamnă nimic.Dar totuși...:Te iubesc cu fiecare fibră din timp,și abia aștept să te văd,să te mângâi,să te sărut,să te strâng în brațe,chiar dacă o să mi fac rău.Dar sper să se întâmple cândva.Însă nu știu dacă voi avea vreodată această șansă.
Te rog să nu uiți...
E singurul lucru pe care ți-l cer...pe care ți-l mai pot cere...
Închid ochii,și mă gândesc la tine,si-mi imaginez că ești lângă mine acum.Dar e un vis prea scump...
Tu pentru mine esti un vis,iar visele adesea se destramă,încet dar sigur.
Si tu ca orice vis te vei destrama și vei dispărea ușor,dar sper să nu se întâmple curând...
Dar poate nu mai contează nimic acum,poate nu mai contează ca eu te iubesc nebunește,și că aș fi în stare să fac orice pentru tine...Ceea ce nu înteleg eu,este că de ce în viață nu poți alege ceea ce-ți place...nu poți alege iubirea... fără regrete.Sau ziua fără noapte...Sau viața fără moarte?Nu știu...Poate că așa este viața asta...Orice vorbă bună,orice promisiune înseamnă o despărțire...Dar nu credeam că se va întâmpla așa repede.
Pentru mine înseamnă foarte mult aceste rânduri,pentru că aici sunt sentimentele mele,aici este tot ce simt...cum mă simt...
Am mințit.Probabil că o să zici "Ca de obicei,,.
Astăzi,vreau să scriu aici tot ce simt pentru tine.Să știi că nu mi-e deloc usor fără tine.
Mi-e foarte greu.Mai greu decat m-aș fi gândit eu vreodată.Fără tine simt că nu sunt complet,că am un gol înăuntru...uneori,ști tu,fluturași.Alte ori nu simt nimic.Poate că simt si sunt eu prea prost pentru a-mi da seama
Îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine.Pentru că m-ai făcut să zâmbesc atunci,când poate eu nu vroiam.Că m-ai făcut să am mai multa încredere în mine și să trec peste toate problemele.
Și îți mulțumesc că ești tu.Că ai fost lângă mine când aveam mare nevoie de cineva...când cei pe care îi consideram prieteni m-au uitat...Tu ai fost mereu acolo...Acolo unde trebuia.E o nebunie curată să nu pot să te ating!Cred că dacă te-aș vedea acum, aș murii de pericire.Când voi avea șansa să-ți spun toate astea în față?
Nici să visez nu mai îndrăznesc,pentru că atunci când visez,doare.Închid ochii din nou...Si gandul mă duce la tine,și te simt alături,și mi-e frică de viață,de viitor,de necunoscut,pentru că tu nu vei mai fii lângă mine...
De câte ori am încercat să fac un pas spre fericire,am căzut.Am căzut încercând să te caut,să te găsesc...Dar tu ai vrut să fii de negăsit...
Tu erai raza mea de soare,lumina ce-mi încălzea sufletul,nebuna care mă facea să iubesc viața,zilele ploioase,vorbele dulci în șoaptă spuse în miez de noate,iarna când te jucai precum un copil în zăpada rece,m-ai făcut să iubesc totul,tot ceea ce e legat de tine.
Iar când mă gândesc că nu-ți mai pot fii alături,să am grijă de tine,să te protejez simt ca mor.
Erai nebuna ce-mi sărea în brațe când mă întorceam de la lucru,singura persoană care m-a făcut să devin un nebun,un nebun ce-și iubea nebunește nebuna.
M-ai învătat sa iubesc la maxim,să-mi depășesc limitele,să dau totul.
Iar apoi m-ai făcut să mă sting ca o lumânare ,epuizată,franta în mii de bucățele.
Mi-ai făcut sufletul să țipe de durere o dată cu plecarea ta bruscă...
O dată cu dispariția ta din viata mea,odată cu apunerea soarelui de perul sufletului meu,tu erai soarele ce mi lumina sufletul,iar cu plecarea ta întunericul și durerea s-au declanșat în sufletul meu,și ușor usor m-a acaparat.
Ne există zi în care să nu mă gândesc la tine,să te revăd în fiecare persoană...
Și acum mă gândesc la tine.Cred că voi continua să scriu.Sau mai bine...
Închei aici...
Să nu uiți că tu ești tot ce mi-am dorit în viață.
Te ador nebuna mea...

Ai grijă de tine nebuno,te iubesc.

De la un nebun pentru nebuna lui❤




Bună,sper să vă placă această carte!
Acest capitol îl veți înțelege doar dacă continuati această carte!
Scuzați vă rog toate greșelile ce vor apărea pe parcurs!
Lectură plăcută!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nebuna luiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum