Przedziurawiona opona

21 0 0
                                    

Hej jestem Kate prowadzę swój dziennik od roku chciałabym wam tylko powiedzieć coś o sobie. Mam 16 lat i mieszkam znaczy mieszkałam w małym miasteczku Gaston, lecz ze względu na moją szkołę przeprowadziłam się do miasteczka Liverpool. Było to małe ale pełne tajemnic miasteczko...
   Pewnego poranka gdy szykowałam się do wyprowadzki zadzwoniła do mnie Emma ( moja przyjaciółka ). Była bardzo wkurzona ponieważ jak zwykle byłam spóźniona.Na pożegnanie mama dała mi całusa w czoło i życzyła mi owocnej nauki. Emma czekała razem z Tomem naszym przyjacielem który podobno zakochał się we mnie w pierwszej klasie gimnazjum i jeszcze mu nie przeszło. Ale wracając szybko wybiegłam do nich i rzuciłam się na nich z objęciem. Wsiedliśmy szczęśliwi do samochodu a ja ostatni raz spojrzałam na moj rodzinny dom. Podróż mijała nam szybko. Ja rozmyślając patrzyłam mijające nas  piękne krajobrazy. Gdy brakowało nam około 15 km do Liverpool przejeżdżaliśmy przez głęboki las. Gdy nagle przebiłam się opona. Tom wszystko zapakował tylko nie zapasowe opony. Zesięgu też nie było.Wołaliśmy długo o pomoc lecz na marne a akurat przejeżdżaliśmy drogą przez którą rzadko jaki samochód jechał. Byliśmy przerażeni a Emma jak zwykle zaczęła panikować.

Pamiętnik KateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz