Poszliśmy więc do domu.W środku domu był straszny klimat. Stare obrazy rozbite lustra. Panował tam nieład. Tom i Emma poszli na górę rozejrzeć się po naszych sypialniach gdy ja nagle zobaczyłam coś jakby portret. Podeszłam aby zobaczyć z bliska. Na tym obrazie byłam ja z podpisem ,,Kate". Byłam z zszokowana skąd bym miał znajdować się mój portret przecież Damian... poznaliśmy go dzisiaj. na początku chciałam go poszukać i i porozmawiać z nim o tym co zobaczyłam. Ale potem stwierdziłam że najlepiej pójść spać i zapomnieć o sytuacji. Tyle że ja nie mogłam zapomnieć, cały czas chodziło mi to po głowie nie mogłam zasnąć. Emma i tom gdy do nich zajrzałam spali smacznie. Nie spałam chyba całą noc. gdy nagle spojrzałam na godzinę była pierwsza w nocy zaczęło grzmieć i rozpętała się wielka burza. Wyjrzałam na okno aby zobaczyć czy Damian już idzie. I nagle zobaczyłam jakiegoś człowieka. Postanowiłam że wyjdę i sprawdzę czego chce, może też potrzebował pomocy. Zeszłam powoli po schodach i otworzyłam szeroko drzwi od domu. Lecz powstrzymał mnie krzyk Emmy i Tomas pokoju. szybko pobiegłam znowu do góry i zobaczyłam co się dzieje. tom i Emma wstrząśnięci mówili że widzieli i jakiegoś starca z krwią na rękach...
CZYTASZ
Pamiętnik Kate
AksiyonKate przeprowadza się do nowego miasta z przyjaciółką lecz co odkrywa jest szokujące...