Julcia na wakacjach /3\

34 1 2
                                    


************************************************************      

     Julci jakoś udało się dogadać z kierowcą, oczywiście zapłaciła naturą. Gdy Julcia była w Atenach nie mogła uwierzyć w jakim ohydnym miejscu ona jest. Kolumny były obsrane ptasim kałem, nie dość że ludzie śmierdzili gnojem, to zorientowała się że po jakimś czasie też tak będzie śmierdzieć. Julcia, jak to kobieta zaczęła psikać swoim dezodorantem, co wywołało wielkie tornado w centrum Aten. Julcia zaczęła latać jak ptak, dosłownie...

   Tak Julcia poleciała do Stambułu, który znajduje się w Turcji.

-Idę zjeść kebsa mój przystojniaku. -Julcia gadała tak do przystojnej czupakabry, którą ukradła od Greka jak nikt nie patrzył.

Poleciała ona do baru na kebaba, który strasznie jej smakował więc zamówiła kolejkę piwa. Gdy Julcia nie patrzyła czupakabra jebnęła ją w pizde i doznała mokrego orgazmu, a z powodu odwodnienia zasłabła.

Po przebudzeniu się Julcia znajdowała się na ławce okryta śmieciami. Zeszła z ławki, otrząsnęła się i poszła pod publiczne prysznice nad plażą. Julcia ubrała się w seksi bikini. W te wakacje panowała faszyn from raszyn, więc Julcia zawiązała chustę z kwiatuszkami na ryj.

Gdy zaczęła się myć, z chmur zaczął padać deszcz spermy.

-O NIE TYLKO NIE TO! BÓG ZESŁAŁ NA MNIE TORTURY! POMOCY! - Julcia krzyczała i krzyczała aż wkońcu jakiś Turek pomógł jej zabierając ją do kawalerki.

Następnie poprosiła go o szklankę wody i...

CDN.!. Wracam do pisania bo mi się nudzi więc szykujcie sie na ostry wpierdol

************************************************************

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 30, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Julcia na wakacjachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz