ANTİBİYOTİKLER ÇÖPE!

217 28 5
                                    

Bismillahirrahmanirrahim

Aslında aşılar hakkında ve bazı metal testler hakkında yazacak çok şeyim var. Ama şuan size lazım olabilecek bir konuyu öne almak istedim. Onları yavaş yavaş da olsa eklerim nasılsa. Önemli olan grip zamanında bu bilginin işinize yarayacak olması. ❤️

HASTASIN VE ATEŞİN ÇIKTI

Eyvah! Ne olacak şimdi! Koş hemen doktora! Depola antibiyotikleri ve bağışıklık sistemin çöksün!

Evet kardeşlerim. Malesef ki hastalık anında alınan ilaçlar hastalığı kesti sanıyorsunuz. Oysa vücudunuzun direncini düşürüp, hastalıkla savaşma gücünü elinizden alıyor! Özellikle de antibiyotikler! Aman aman uzak durun. Alkolden kaçar gibi kaçın!

Mesela şuan ateşiniz var veya grip oldunuz diye antibiyotik içtiniz ya, bundan sonra daha sık hastalanacaksınız demektir. Çünkü vücudun bağışıklık sistemi çöktü!

Oysa ateşlenmek sanıldığı gibi kötü bir durum değil. Aksine vücuda giren virüs ve bakterilerin dışarı atılmasını sağlıyor! Yani bedeniniz mikroplarla savaşırken ateşlenerek belirti veriyor.

PEKİ NE YAPMALIYIZ

Ayak, koltuk altı ve alnınıza limon süreceksiniz!

Aynen öyle yapacaksınız. Ayağınızın altına sürün limonu sonra gözlemleyin ertesi güne ateşinizin kalmadığını! Tecrübeyle sabit... Rabbim öyle güzel nimetler yaratmış ki... Ah bir kıymet bilsek... Ertesi gün yine mi ateşiniz çıktı... Tekrar sürün limonu... Mutlaka hafif atlatacak ve iyileşeceksiniz.

Unutmadan söyleyeyim. Ateşiniz çıkar çıkmaz yapmayın bunu. Biraz ateşiniz artsın. Vücut mikroplarla savaşıp direnç göstersin. İşte ondan sonra verin limonu... Mis gibi nimet... Şifa deposu.

BEN NİMETİ SÜRMEM İÇERİM

Rabbinin sana şifa diye gönderdiğini sürünce günaha girdin sanma! Aksine sana emanet edilen cana, içinde ne olduğu belirsiz ilaçlarla ihanet etmemek için doğal yolu tercih ederek MÜKAFAT KAZANACAKSIN...! ZİRA bir ilacın vücuda daha çapuk işlemesi ayak altına özellikle de topuklara sürülmesiyle mümkündür!

YENİDOĞAN BEBEKLER ATEŞLENİRSE

YENİDOĞAN bir bebek için ise en önemli noktadır limon! Daha tertemiz, kimyasallarla tanışmamış bir bebeğe antibiyotik verene DOKTOR diyemiyorum malesef!

Üstelik ilk 6 ay su bile içmesi yasak olan bebeğe sen kalk antibiyotik ver! Aşı yap! İlaç depola! Şaka gibisiniz...! Neyse...

Yenidoğan bir bebek ateşlendiği zaman yine olay aynı. Biraz ateşle mücadele etmesi beklenir. Daha sonra çorapları LİMONA BATIRILIP ayağına giydirilir. Muhteşem bir şifa!

Bunu hafife almayın sakın. Şuan da binlerce kadın antibiyotik vermeden bebeğini limonla tedavi etti... Hamdolsun ki doğal tedavi yayılıyor. Hal böyle olunca sağlık ocakları çıldırıyor!

YAVRUMA NOTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin