Yeni Okul

7 0 0
                                    

Bugün yaz tatilinin son günü , ben 11.sınıfa geçtim ve eski okula değil yeni bir okula gideceğim. Arkadaşlarımdan ve özelliklede Ece den ayrı kalacaktık ama hala arkadaşlığımız sürer mı diye düşünüyordum ki.

"Eda hala yatmadın mı sen?"

Diye ses duydum ve tabikide bu annemin sesiydi bende.

"Şimdi yatıyorum anne"

Dedim. Annem şimdi tabiki "ben biliyorum o şimdi yatıyorum anneleri yatıyorum diyip telefonla uğraşacaksın" diyecek.

"Ben biliyorum o şimdi yatıyorum anneleri yatıyorum diyip telefonla uğraşacaksın"

Dedi. Ben size dedim der diye ama kadın haklı bir kere yatıyorum dedim ve telefonla uğraşıyordum ki annem odaya girdi ve bana ceza verdi telefon 1 hafta yasaklandı ama şimdi böyle bir hataya düşmüyorum ve söylediğim gibi yatıyorum.

Sabah alarm sesi ile uyandım, bugün okulun ilk günü olduğundan erken kalktım ve bugün okula çanta götürülmeyecek çünkü ders kitaplarım ve ders programım yok.

"Eda hadi kahvaltı hazır"

Diye ses duydum ve yine annem.

"Tamam anne geliyorum"

Dedim.Annem kahvaltı olarak peynir, zeytin, kendilerine çay ve bana portakal suyu koymuşlar.

"Anne ben abi mi çok özledim bugün okuldan sonra Ece ile onu görmeye gidebilirmiyiz"

Dedim. Annem de.

"Gidin ama Ecenin annesi izin vermiş mi?"

Dedi. Bende kafa salladım annem bağırdı.

"Ece 'nin annesi izin vermiş mi?"

Dedi. Bende kulağımı tıkayıp açtım ve.

"Kafa salladım ya anne kulağımın zarı patladı.Evet izin vermiş"

Dedim.

"Tamam gidin"

Dedi. Bende birşey demedim, zaten Ece ile dün anlaşmıştık.Yemeğimi yiyip giyindim ve yeni okula gittim.Sınıfa girdiğimde şok oldum.

Sevgili okurlar heyecanlı bir yerinde bıraktım çünkü diğer bölümde söylemek istedim sizce neye şok oldu😱😱😱

Sorunlar SorunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin