Ece sen burda ne yapıyorsun

5 0 0
                                    

Sınıfa girince şok oldum çünkü sınıfta Ece vardı.

"Eceeeeee"

Diye bağırdım. O da bana bakıp.

"Eda"

Dedi bende koşarak ona sarıldım.

"Ece senin burada ne işin var"

Dedim o da bana.

"Sana sürpriz yapmak istedim mutlu oldun mu?"

Dedi bende.

"Çok teşekkür ederim Ece ve tabiki mutlu oldum ama sen niye bu okula geldin senin evin buraya uzak değilmi nasıl gelip gidiceksin?"

Dedim.

"Sence ben aptalmıyım Eda tabikide taaa ordan buraya kadar gelemeyeceğim,buraya taşındık"

Dedi ve mutluluktan havalara uçtum. Teneffüs bittikten sonra hoca girdi ve bize kendinden bahseddi bu bütün hocalarla devam etti ve okul bitme zili çaldı.

"Ece direk abime mi gidelim yoksa ilk bizim eve gidip birşeyler mi atıştırıp öylemi gidelim"

Dedim.

"Bence ilk sizin eve gidelim hem senin abi nin evi uzak yolda acıkırız"

Dedi ve eve gidiyorduk ki benim ayağım taşa takılıp yere düşüyor dum ve Ece bana güldüğü için eve gidene kadar onunla konuşmadım. Bizim eve geldik ve annem kapıyı açtı ve Ece yi görünce.

"Ece sen okuldan erken mı çıktın yoksa okula gitmeyip Edayı mı bekledim"

Dedi oda ben gibi şaşırdı.

"Hayır Selma teyze ben okula gittim ve erken de çıkmadım"

Dedi.

"O zaman nasıl birlikte geldiniz?"

Dedi ay nasılda merak etti, bende o yüzden.

"Anne Ecegil buraya taşınmış ve bizim sınıfa gelmiş"

Dedim annem de.

"Neeeee, ciddi misiniz "

Dedi Ece ile ben aynanda olumlu bir şekilde kafamızı saklladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sorunlar SorunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin