kapali lise

149 5 5
                                    

Orta okul sonu lise baslangici bende star gazetesinin ilk ciktiginda bedeva verecegi piringils cipsi aramak ve ararken o heyacani yasadigim gun gibiydi.belki o cipsi bulamadim ama aradigim liseyi de bulamadim belkide birsey aramiyordum sadece gerekli olani zamaninda ve sorunsuz yapmam gerektigini biliyodum. Yillar sonra yani 13 yil sonra ugurlu sayimdir 13, o aradigim ama bulamadigim piringilsi yanimda ve yemiyorum az yedim onu sok markettenn aldim.yaninda cakmasi amigo da vardi ihanet edemezdim ic gudulerime ve piringilsi aldim.

Liseye gidecegim  ama niye bilmiyordum aile baskisi olabilirdi bilinc altindan gelen.belkide suru psikolojisine yenik dusmus bi koyundum yada o koyunun boynundaki kene yada bi cekirge.liseye gitmenin sarti olarak erkek acisindan yani benim cinsiyetim olan, ilk insan ve ilk aldatilan cinsiyet olarak sakalim olmaliydi diye ic savas veriyordum hormanlarimla tum hormanlarimin dile gelmesini benden isteklerini sikayetlerini duymak isterdim buyuk bi bugday ambarinda. Ama benim sakalim henuz yoktu yada hormonum bana kustu sebebini bilmeden.sakalim yoktu ama baskalarinin vardi benim biyigim sariydi kimisinin degil benim telefonum yoktu kiminin vardi herkes kalabalikti ben o zaman da yalnizdim aslinda degildim kisilik bolunmemi ilkokul caglarimda koyde komsu bahceden zerdali calan akrabalarima gozculuk yaparken yasadim ve o kisilik bolunmesinde ilk kavgami yapmistim bolunen tarafimla kazanan olmadi kavgayi zerdaliler de olmamisti zaten, olmamis bi meyveyi en son ne zaman yediniz olmamis meyveye de deger vermek midir onu tadsiz halde iken yemek, bence oyle agac varsa kapinizda olmamis zamaninda o meyveye deger verin ve onu yiyin..

Gidecegim lise aile lisemiz gibiydi babam dahil tum fertler o lise mezunuydu.Ben son temsilcisi olacaktim bu ailenin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kapali liseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin