..........
****
ყოველთვის ვფიქრობდი, წრფელ სიყვარულზე, ადამიანზე რომელიც მე გამაბარდნიერებდა , იცი შენზე ყოველ წამს წუთას ვფიქრობდი ,
ისევ... უცნაური გრძნობა, მაქვს შენს მიმართ გრძნობა რომელიც მაიძულებს შენზე ვიფიქრო..... მინდა რავწერო იმ სიყვარულზე რომლითაც მიყვარხარ.... რომლითაც ვსუნთქვა
მიყვარხარ! რა საოცარი სიტყვაა არა?! ახლა თანდათან ვაცნობიერებ რამხელა გრძნობაა ამ ცხრა ასოში. მინდა რომ ეს გრძნობა გითხრა, მაგრამ როგორ? არ ვიცი.. მინდა რომ გული ამოვიღო და გაჩვენო, მერე ხომ შენით ნახავ ამ გრძნობას, ნახავ რა უქენი ჩემს გულს... ჩემი გულ სიყვარულით ავსე, მაგრამ ამავედროულად სევდითი.... სიყვარულით რომელიც აღარ არსებობს.... მე კი ბედნიერი ვარ რომ ეს სიყვარული მაჩუქე. მთელი ცხოვრების მანძილზე უკეთესს ვერაფერს ვინატრებდი.
ახლა ადამიანებს ერთმანეთის მიმართ მხოლოდ სიძულვილი და შური გააჩნიათ... მეგობრები რომელიც ყალბი ღიმილით გეგებებს მათი სახეები ყურება უკვე მაღიზიანებს. არ ვიცი რა მიზნებით ცხოვრობენ ეს ადამიანები,.....მიჭირს ან უბრალოდ არ მინდა იმის დაჯერება რომ დედამიწაზე ასეთი მცირეა სიყვარული.
არ ვიცი როგორი იქნება ჩემი მომავალი ცხოვრება, ბედ რას მიმზასებს მაგრამ მე ყველაფერს შენთან ერთად გადავლახავ.....
ხანდახან მინდება ჩვენი ურთიერთობა.... დავინახო, სხვისი თვალით, მაინტერესებს როგორია მაგრამ ეს ხომ მხლოლოდ ოცნება ამბობენ რომ შეუძლებელი არაფერიაო..... მაგრამ მაინც ვერ შეძლებ ამაში თითქმის დარწმუნებული ვარ, . მე კი შენგან ვისწავლე ცოტა ბრძოლისუნარიანობა, მიზანდასახულობა და ამ მიზნისკენ სწრაფვა.
ჩვენ სულ მუდამ ერთად ვიქნებით. მე არ მინდა უშენოდ ცხოვრება. ვიცი, წინ ყველაზე რთული პერიოდი გველის..... ღმერთო... წარმოდგენაც არ მინდა, მაგრამ გპირდები მე მხოლოდ შენ მეყვარები, სიცოცხლის ბოლომდე... მარტო შენი ვიქნები. თუმცა მე სხვა რამ მაშინებს. უშენოდ ყველაზე მარტო ვიქნები, ყველაზე სუსტად და დაუცველად ვიგრძნობ თავს..
მე არ მაინტერესებს სხვები რას ფიქრობენ შენზე, მე შენ მიყვარხარ ისეთი როგორიც ხარ ბედნიერი ვარ .... .. შენი ხმა შენი სუნთქვა ახლაც ჩამესმის ყურში, იცი რა ირონია როდესაც შენზე ვფიქრობ და ამ დროს შენ სხვასთან ხარ , .... სულარ გადარდებ, მე მენატრები მიყვარხარ, შენ კი ფეხებზე გკიდივარ, იყო დრო როცა სიყვარულს მეფიცებოდი და მთხოვდი არ დამეტოვებიე, მაგრამ ეს სიყვარული თავად განადგურე , გული ორად გაიპო , არ შემიძლია უშენოდ ცხივრება, იცი როგორი აუტანელია როცა სხვასთან გხედავ , როცა სხავს უღიმი,... ეს ყველაფერი ერთ დროს მე მეკითვნკდა მაგრამ გაქრა , შენც გაქრი, ისე როგორც ბუმბული ზეცაში, ისე როგორც ყვავილი თოვლში, გაქრი და თან ჩამარხე ჩვენი სიყვარული...