34%

104 10 9
                                    

18+
!!внимание сексуално насилие, не го романтизирайте по никакъв начин

____________________

Джено обкрачи своята жертва, като му попречи да зашава под него.

Въпреки завързаните си ръце, Джемин направи опит да го избута от себе си, който бе неуспешен.

– Недей, умолявам те. - жално заговори той, докато мъжът над него го игнорираше, същевременно с това поставяше целувки по млечната му кожа.

Сякаш това го накара младежа да спре с опитите си да се бори, стоейки неподвижно.

Джено разби устните си нетърпеливо в неговите, захапвайки ги до кръв, като ги облиза най-демонстративно.
Едновременно с това той извади еректиралия си член, докосвайки се.

С другата си ръка свали неспокопсано тесните му дънки заедно с бельото, които носеше.

Той се наведе отново и го целуна страстно, въпреки неподвижността на човека под него.

Джемин бе останал безмълвен, напълно нямайки си и на представа как да го разкара от себе си. Сякаш бе спрял да функционира правилно.

Мъжът с лекота го обърна да легне по корем на леглото, настанявайки се удобно пред входа му.

Без да го подготя, Джено навлезе рязко в него, искайки възможно по-скоро да задоволи свойте нужди.

Нана бе забил глава във възглавницата пред себе си, като несъзнателно бистрите му сълзи си намериха своя път.

Стенанията на другия не закъсняха и той ускори ритъма на тласъците си, за да удължи удоволствието си.

Този ден щеше да промени коренно живота и на двамата, съсипвайки и малкото им останал здрав разум.

[КРАЙ]

Това е края на тази история.

Замислен е от самото начало да е такъв и не смятам да го променям.

Надявам се да ви е харесала!

liar | nominWhere stories live. Discover now